29 Ekim 2009 Perşembe

Bir DBSK Klip Yorumu: Mirotic Candır ...



Mikkirabu, Fanmin ve Herbo dan oluşan üçlü işlerini gayet ciddiye alarak videoları yorumlamaya çok ciddi biçimde devam ediyorlar. O kadar derinlikli ve incelikli yorumlar yapıyorlar ki günümüzde herkesin örnek alması gereken altıdolu fikirleri ortaya sunuyorlar.Büyük bir incelikle de bunları buraya yazmam için bana izin veriyorlar şahsen bu hareketlerini de çok takdir ediyorum ve onların bu yorumlarını dinlerken çok eğlendiğim için bunu herkes ile paylaşmaya karar veriyorum.

Bu arada dikkatimi çeken bir şey arkadaşların yavaş yavaş mesafeli duruşlarını kaybederek yavaş yavaş DBSK eksenine girdikleri ve fangirllük çizgisine oldukça yaklaşmaları (çizgiyi geçmişte olabilirler). Neyse şu aralar kendilerinde mirotic çılgınlığı devam etmekte. Sağda solda under my skin diyerek abuk subuk hareketler sergileyen insanlar görürseniz bilin ki % 90 bu üçlüden biridir.

Neyse arkadaşların ele aldıkları ilk klip bu oldu:http://www.youtube.com/watch?v=wE71OtCj0-I&NR=1

Kendileri bunu ikisi bir arada olarak adlandırdılar.

Şahsen wrong number adlı şarkıyı iç bayıcı bulmakla birlikte bu güzel çocukların hatrına izlerim de burada mirtotic ile bağlantısı ve sunumu şahsen beni de heyecanlandırmadı değil... Yoksa bende mi fanlığa doğru ilerliyorum? Bu arada parçaya delicesine eşlik eden kitleye sevgilerimi gönderiyorum...

************************************************************************************

mikkirabu:junsu ya öğk demek istiyorum. o ceketin içine giyilecek şey midir o evladım.
herbo:ohaaa....
fanmin:ne hale getirmişler bunları?Parayla rezil oluyorlar.
mikkirabu:kim giydiriyor bunları böyle?
fanmin:Chaaaaaanng
Herbo:Fena harcamışlar Changı
Fanmin:Onu öyle giydireni yakarım!
Herbo:Saçları da iğrenç olmuş
Mikkirabu:Güzel girdi çocuk ama...
Fanmin:Evet.
Mikkirabu: Da.. ne giydirmişler ona öyle ya?
Fanmin:Tayt gibi daracık beyaz pantalonlar
Herbo:Üzülme Fanmin, işte dileklerin gerçek oldu... En güzeli Jae olmuş.
Mikkirabu:Yunho nun girişi fiyakalı olmuş. Evet Jae iyi yırtmış
Herbo:İşte geliyor...Yunho...Gaza getiriyorlar çocuğu...Junsu nun triplere bak...
Mikkirabu: Ohahahaha Junsu salaksın...
Fanmin:Changmin im güzel yine
Herbo:Bell boy gibi olmuş Chang
Mikkirabu: Evet açıklıyorum Mickey bana göz kırptı.Kimse üstüne alınmasın
Fanmin:Sen onu bırak Chang bu şarkıları kimin için söylüyor sanıyorsun?
Kemanlar süper olmuş..
Mikkirabu:Mirotic en kral şarkıdır gözümde.Şuraya yazıyorum
Herbo:Koreografi güzel...
Fanmin: Bittiğim andır şu an. Chang ın scream i... öldürecek beni..
Herbo:Güzeeellll. mirotic kral şarkı.Junsu antipatiklikten ölüyorsun...
Fanmin: oooooh sona bak!!!!!! Aman Allahııımmm
Herbo:Ohha!
Fanmin:Ben tansiyonumu ölçtürmeye gidiyorum...Bayılacağım
Herbo:O neydi öyle yahu? Mikkirabu şu anda resmi olarak öldü
Mirotic ve liveları candır ilan ediyorum
Mikkirabu:yıkılmadım ayaktayım. oha sonda patlatmışlar resmen ve evet öleyazdım
Herbo:Mirotic e laf söyletmem artık
Fanmin:Bunları gören göz huriyi neylesin?
Mikkirabu:Mirotic candır kraldır
Herbo:Kesinlikle candır hem de her versiyonu ben bunu çok beğendim güzel bir mix olmuş sonu bomba olmuş
Mikkirabu:Bunun bıraktığı hasarı toplamam uzun sürecek
Fanmin:Ben Kore ye gidiyorum...
Yalnız ben bu klibe bittim 10 üzerinden 100 veriyorum...akıl bırakmadılar
Mikkirabu: Valla benden de tam puan
Herbo: Benden 8 puan.Bunlardan daha da iyilerini bekliyorum. Junsu nedeniyle puan kırıyorum.
Fanmin:Junsu puanları düşürüyor evet...
Herbo:Chang ı bell boy a benzettikleri için kızdım.
Fanmin:O saçlar neydi ya? Hiç yakışmamış sanki sahnede 11 yaşında velet var.
Herbo:Aynen, ayağını kaydırmaya uğraşıyorlar.
Mikkirabu:Junsu da beyin hücresi kalmadı.kafasına vura vura aptal ettiler çocuğu. Hep eziyorlar zaten emo olacak diye korkuyorum.
Fanmin:Dansları çok beğenndim bir de..gitar olayı da güzel olmuş. danslar süper. kendileri bi r içim su daha ne olsun?

Toplu yorum: Mirotic ve yorumları candır

**************************************************************************************





bkz:http://www.youtube.com/watch?v=BA_gmHEWFqg&feature=related

Tawannanna not:efendim bu video da mirotic in japonca ve dans versiyonu. açılar güzel.hareketler çok net, total koreografiyi daha açık görebiliyorsunuz. sevmek ben

************************************************************************************

Herbo: Japonca mirotic... ayrıca under my skin diyebiliyorlar.
Mikkirabu:Bu klipteki giysiler iyiymiş.
Herbo:Güzel çekim
Mikkirabu:Jae nin saçlar cool
Herbo:T shirti de cool
Fanmn:Bu scream beni bitiyor...
Herbo:Mickey nin saçlar kötü ya
Mikkirabu: Oyyy sonuna doğru kostümler daha da güzelleşiyor
Oho Jae açmış böğrünü. Mickey nin saçlardan yana yüzü gülmüyor.
Fanmin:Pabuçlarda sivri burun
Mikkirabu:Ya neden herkes kaslı kollarını yada böğrünü sergilerken mickey e uzun kollu tişört giydirmişler
Ayıp ya...
Fanmin:Hmmm Yunho da fena değilmiş
Herbo:İyidir Yunho.ayrıca gruptaki en iyi dansçıdır bence.
Mickey i ezmişler burada
Mikkirabu:Evet...
Fanmin:Hep benim Changımı mı ezecekler. Birazda seni ezsinler
Bell boy yaptılar çocuğu
Mikkirabu:Ezmesinler sevdiceğimi.
Herbo:En balllılar Jae ile Yunho olmuş
Fanmin:En fazla görünen Yunho
Mikkirabu: Jae taş olmuş bu klipte, kıyak geçmişler
Herbo:Normalde de taş işte napsın!


Toplu yorum: mirotic ve versiyonları candır...

************************************************************************************


bkz:http://www.youtube.com/watch?v=w3QA5V3Od8s&feature=related

Bu da başka bir live mirotic. Under my sky komik olmuş tabe...

*************************************************************************************


Fanmin:Bu gece kalpten gidiceğim galiba. Bu ne güzellik?
Herbo:Sportif gençler burada.
Fanmin:Güzel çocuklar var salonda.Tabi gülün üzerine gül koklamam huyum değildir.
Herbo:Elektro olayı güzel olmuş yine.
Mikkirabu:Under my sky diyorlar?
Yunho ve Jae nin ortak kırmızı eldivenleri de valentine armağını herhalde birbirlerine
Herbo:Pek yaoi gördüm seni
Mikkirabu: Ölümüne Shonen ai nihahahah!!!
Herbo: Seviyorum bu parçayı
Mikkirabu:Duramayıp ben dansa başlıyorum izninizle..
Herbo:Chang ta ekoseler giyermiş...
Fanmin:Ona herşey yakışır
güzelim benim
Mikkirabu:Ay Mickey kafasına peruk takmış gibi duruyor çok fena
Herbo:Evet, Mickey i harcamışlar
Mikkirabu:Gitar solonun hastası oldum
Chang yürü be scream e bak..
Herbo:screamci Chang
Mikkirabu:Güzel olmuş hakkaten
Fanmin:Ben orada kendimden geçtim
Mikkirabu: Siyah takım elbiseli beyaz kravatlı cool duruş yapan tip kim acaba izleyicilerden
Fanmin:Ben de ona kaydım ama sonra napıyorsun dedim kendi kendime
Herbo:Rain olmasın?
Mikkirabu:Öldüğüm andır. Çok cool be.sarkmaya korktum.Biri Junsu ya böğrünü açık bırakarak seksi olunmayacağını öğretsin kudasai
Ayrıca altın kolye mi boyunundaki yuh be junsu! Chang yine daha iyi Mickey e nazaran

Toplu yorum:mirotic ve versiyonları candır...

*************************************************************************************

Yazının ana teması:Mirotic candır....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...