27 Ekim 2009 Salı

Bir DBSK Klip Yorumu:Triangle the Efsane...

Eveeet, bilindiği gibi DBSK sevgim ayrıdır. Onlar beni can sıkıcı günlerimde eğlendirmiş bir gruptur :p Ayrıca kim ne derse desin çokta eğlenceli, renkli çocuklar. Bu hastalığımı bulaştırdığım bir kaç arkadaş üşenmeden oturup çeşitli klipler izleyerek aralarında yaptırdıkları geyikler ile birlikte yeni boyutlara kapı açtı. Bu arada gözlemlediğim kadarıyla sağlam bir DBSK fanı olmaya doğru ilerliyorlar.

Kendileri yaptıkları geyiklerden o kadar eğlendiler ki üçlü bir juri oluşturarak kendilerini klip yorumculuğuna verdiler. Bize de izinleriyle yorumlarının bir kısmını aktarmak düştü. Tabii üçüncü ağız olunca o kadar eğlenceli olmuyor ama yine de denemekte fayda var.Öncelikle bu üç şahsı tanıştırmak lazım.

Fanmin
MikkiRabu
Herbo

Ve işte......

Bu üçlünün yorumladığı gecenin bir yarısı sıkıntıdan patlarken sardıkları o efsanevi - bunu ciddi anlamda söylüyorum izlendikten sonra efsane bulunabilir- klip.....




Daha ilk saniyelerde Fanmin ve Mikkirabu bu sarı saçlı uzun saçlı elemanın kim olduğunu sorarak konuşmaya girdiler (junsu) ve kendisine Legolas takma adını verdiler. Herbo her ne kadar onun Junsu olduğunu söylese de bir süre buna inanamadılar. Bir süre sonra Mikkirabu visual kei olmuş bunlar nidalarıyla ses üstünlüğünü ele geçirdi zaten. Akabinde "Yunho nun gözünde tavuk tüyleri bitmiş" adlı türküyü seslendirmeye başladı. Fanmin ise aniden irkilerek "bu karı kim bea zebani gibi girdi rüya gibi klibin ortasına " diyerek ortamı iyice dağıttı. Sonradan sürekli zebani karı olarak bahsedeceği kadın aslında Boa tabii. Hoş bence de zebani...:)


************************************************************************************

mikkirabu: jae ye uzun saç yakışmış ama metalci kimlik fazla gelmiş. yapmasınlar böyle şeyler bu güzelim çocuklara. changmin in hızlı yükselişinin önü kesilsin diye herhalde diken tarzı emo saç modeli uygulamışlar.onca saçma ayrıntı yüzünden dansları heba olmuş çocukların. Bu trax' ın davulcusu erkek mi ya?çok fazla kalabalık, çok fazla şey tıkıştırmışlar,oysa koy çocukları söylesinler şarkılarını dans etsinler. göz yorucu olmuş...

herbo: ben changming' in saç modelini beğendim ama hayır emo değilim.

mikkirabu: bayağı deneysel takılmış elemanlar ha! mickey'i yerim ya...canım benim.ama changmin' i fena harcamışlar. yunho' nun tüylerine hala gülüyorum


fanmin:Deri pantalonları biraz daha dar olsa, şalvar gibi ... Ayrıca Changming e laf ettirmem. güzele herşey yakışır. canım benimm...

mikkirabu:junsu' nun sarı lapiska saçları ilk görüşte irkiltse de sonradan sevdiriyor kendini kız olmuş ama iyice juliet misali süzülüyor söylerken


fanmin:Junsu' nun yüzüklere de ben hayran oldum her parmakta Bülent ablamızı aratmıcak yüzüklerrrr

herbo: daldan dala atlama rekorunu bu klip ve çalışma ile ellerinde tutuyorlar, klip güzeli olarak mickey seçtim

mikkirabu: mickey forever tabi, onu kimseye kaptırmam

fanmin: Zebani karı beni irkiltti gene Mis gibi rüya gibi klibin içine zebani gibi iniyor melek gibi uçuyor


herbo: "Boa the zebani" artık o...

fanmin:ayrıca Senin Mickey den önce Benim Chang Minim var.






herbo: chang yine punk olmuş. Ooohhhh...chang' ın hareeketler pek havalı

fanmin:Allah'ıııııııııııım...Pişik olmuyomu bunlar???

herbo: komikler valla...

mikkirabu: ayyyy sevdiceğim naruto olmuş....mickey'in naruto gözlüğüne hasta oldum kafasındaki. gitar solo girdi yalnız bu davulcu çok şovşak.Boa geliyo kırıta kırıta


fanmin:changı tek geçerim...

herbo:Boa dan bir dans solo....

Mikkirabu: Bu Boa niye böyle zayıf ya? Kıl oldum

Herbo: Ben de hemfikirim

Mikkirabu:Jae yi maymun etmişler. Mikkicim de naruto olmuş...Yunho çok komik hem live hem klipte. Tavuk tüyleri ?!

Herbo:İki klipte de deli eğlendim...

Fanmin: Ben de çok eğlendim...Yalnız Chang a en çok kısa saç yakışıyor..o miroticteki saçı.Yüzü açılıyor çocuğun...

Herbo:yani çocuklar profesyonel, takdir ettik. Dans var, şov var, işin hakkını da veriyorlar, sesler güzel

Mikkirabu:Yalnız The TRax ın davulcusunda ciddi bir sugizo sendromu var...

Fanmin: Güzellik var...Onu unutmayalım

Herbo:Ay pardon en önemli noktayı atladık.

Mikkirabu:Oyyy. Chang ın sondaki scream kısmı güzelmiş. scream'e başlamadan bir de haylaz haylaz bakmış ya alem çocuk vallahi

Fanmin:o bakış banamıydı acaba?

Mikkirabu: belki de...

Fanmin:Aman Allah'ıııııııııııım.......Şizofren Aşık olmaya başladım.


Mikkirabu:10 üzerinden puanlamama gelirsek klip 7 canlı 9. boa olmasa live 10 olucaktı sonra yandı zaten alev alev. alevli meyva tabağı tadı werdi

Fanmin: Klip 6 Canlı 9. Boa yüzünden.O live deki kıvırta kıvırta gelmesi bak geliyorum sizi yakıcam diye sonra alevlerin fırlaması.

Birde böyle tavşan derisini kürkünü takmasalar Hayvan sever kitlenin tepkisini alabilirler

mikkirabu: Evet kürk hadisesi çok kıroca. sempatilerine yakışmamış :P

herbo: klip 6 canlı 7 .Boa fazla gelmiş.

Mickey gerçekten Naruto olmuş nerede klipteki karizması nerede live daki narutoluğu.Chang live da daha iyiydi yedirmiş kendine..

Fanmin:Chang kendini öne çıkarsın biraz Öyle ezdirmesin kendini. Geleceği parlak o çocuğun

Mikkirabu: Jaeyi harcamışalr live'da

Toplu yorum: Bu klip bir efsane...

************************************************************************************

Böylece bu çocuklar 10 üzerinden bu notlarla olayı kapattılar.

Kişisel fikrim:Valla parçayı altyapısını falan es geçiyorum. söyleyebileceğim tek şey klipleri ve kendisi bir süre sonra bağımlılık yapıyor.

buda benden bonus başka liveımsı:



Bu yazıyı Fanmin in Mikkirabuya Chang için yazdığı şiiirle noktalıyorum. Buyrun...




Aman mickey senin olsun

Görünce aşııık oldum

O çekik gözlerine

Başkasını istemem

Benim gönlüm sende......

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...