7 Aralık 2009 Pazartesi

KLİP YORUMU: DBSK ile Hasret Giderme...

Bizim üçlü Uzakdoğu macerasına hız kesmeden devam ediyordu ama tabiki arada ilk gözbebeklerine dönmüyor değiller. Dbsk sevgileri apayrı. Gerçekten de şunu farkettim ki Dbsk e karşı iyice bir sevgi böceği tavrı takınmaya başladılar. Kötü bir şey - kötü derken övmeyecek birşey- söylemeye kalksam artık hissediyorlar mıdır nedir daha ilk hecede beni susturmayı başarıyorlar konuşarak. Fanmin zaten sevgisinden kendin iyice şiire vurdu. Bir nehir misali kelimeler akıyor ağızından. Bir büyüğümüzün bir zaman önce literatürümüze kötü bir olaydan sonra kazandırdığı "derelerin intikamı büyük olur" sözünün aksine Fanmin "derelerin sevgisi büyük olur, dere yataklarını yıkarak değil kozmik boyutlarda derenin gücü kelimeye dönüşüp şiir olur" tanımıyla taşmaya başladı. --- Ey Chaaaanng Min, duy Fanmin in sesini hehe ---- Bu yetmezmiş gibi Fanmin Mickey e ve herşeye şiir yazmaya başladığı ilk zamanlar Mikkirabu Mickey e yazdığı şiiri görünce, Herbo ile saçını başını yolacak diye düşünmüştük ama ne oldu dersiniz. İkisi birlikte ellerinde mendil, yan yana oturmuşlar gözleri dolu dolu şiiri okuyorlar. Mikkirabu da kendini bu konuda geliştirmeye çalışıyor. Herbo desek kendini soprano sanacak yakında ben ise hala en büyük sanatsal yeteneğim olan çöp adamlarla sanırım yakında DBSK resimleri çizmeye başlayacağım. Neyse işte durum böyle. Yine böyle zamanlardan birinde çok özledikleri DBSK yorumlarıyla aşağıdalar.

Puanlama yerine Aşık Fanmin her klipten sonra çalışmalarını paylaştı bizimle...

*************************************************************************************


bkz:http://www.youtube.com/watch?v=domZqapx0FI&feature=fvw



Mikkirabu: Oha süper...
Fanmin:Yunho nun sokak dansı ile başlıyor.
Mikkirabu: Yeni bir tanımlama oldu...
Herbo:Alemci Mickey. Klibin Japon versiyonu bu...
Fanmin:Mickey gözlerin kör olsun, bir de güle güle geliyor eşşek...
Mikkirabu:Mickey amma sırtardı ha..
Herbo:Junsu ağırdan alıyor.
Mikkirabu:Junsu etrafı kesiyor.
Fanmin:Jae motorcumuz...
Herbo:Chang olayı süper
Mikkirabu:Chang uçurdu milleti.
Fanmin:Junsu adamı dövecek, hiç takmıyor milleti.
Mikkirabu:Jae ve motor, beni bir gülme aldı. krizdeyim iki dakika
Fanmin:Jae nin de sesi pek bir güzel. Muhteşem ikili Jae ve motor, birbirlerini tamamlıyorlar.
Herbo:Yunho vs Mickey ha.
Mikkirabu:Parça Japonca olunca baymış biraz.
Fanmin:Changım güzel evladım...
Herbo:Yinede sevmek ben parçayı
Mikkirabu:Korecesi daha güzeldi.
Herbo:Evet Korecesi daha güzel ama buda o kadar bayıcı olmamış bence
Vayy,, Mickey ve hatunlar
Fanmin:Bu Jae motorun üzeriindeyken bu pozu alıp poster yapmak lazım.
Mikkirabu: Ohaaaa.... yakıcammmmmm.... *gözü dönmek bu noktada Mikkirabu nun. - (Tawananna not:Fangirller ile ilgili not 2: zaman zaman tehlikeli olabilmektedirler. O anın ne zaman geleceği hiç belli olmaz. Her zaman tetikte olun, ışın kılıcınızı yanınızdan ayırmayın -)
Herbo:En gariban Chang kalmış. O da bağırıp adam uçuruyor. Yazık
Mikkirabu:Yunho kolu kıza attı, gözümüzden kaçmadı..
Fanmin: Chang ın güzel screaminden sonra Hint ezgileri arasında Mickey in hovardalıklarına şahit oluyoruz.
Mikkirabu:Maşallah Chang ın screamler richter ölçeğinde. Dalgalanmalar yaratıyor.
Herbo: Yürü be Yunho... Fena klip olmamış.
Fanmin:Mickey... Mickey... ** Mikkirabu nun tek bakışıyla ortamın ısısı 3 derece yükseldi bu noktada**
Mikkirabu: Danslar güzel...
Herbo:Kurgu da iyi
Fanmin:Ana topladı valizi gitti.
Herbo:Herşey yalanmış.
Fanmin:Ne hayallendiriyor bizi o zaman, ayıp
Herbo:Ana tema; hayallerimizle oynamayın.
Fanmin:Sokak çocuğu Chang ile olan hayallarim...
Mikkirabu: Anektod:Kliplerde popo sallayan hatun teması yasaklansın * Bunu o kadar derinden gelen bir sesle söylemiştiki 1 dakikalık sessizlik oldu.


Puanlama: Bu noktada sözü Aşık Fanmin e bıraktık.


Ezelden gönlüm yaralı
Gönlümün bahtı karalı
Kırıldı gönlümün dalı
Dokunmayın chang min benim

Benim Aşkım Chang Mine
O güzeller güzeline
Yine büründüm neşeye
Dokunmayın Chang Min benim

Ağlar Sızlarım kimene
Şükrettim Chang Mini verene
Yaram deşilir her sene
Dokunmayın Chang Min benim...




bkz: http://www.youtube.com/watch?v=dbmUO2dWsrw


Herbo:Tokyo Dome...
Fanmin:Ana Junsu ya bak, neler yapıyor kerata!
Mikkirabu:Bir tarafını sallayana kadar birazcık karizması vardı ama o hareket yıktı attı herşeyi.
Fanmin:Bence de
Herbo:Bakışlarını yesinler...
Mikkirabu: Ayrıca o beyazlar hiç yakışmamış..
Fanmin:O kız kim?
Herbo:Bilinmez
Fanmin:Ahaha elledi kızı. koreografi gereği de olsa sapık çıktı dememi engellemez
Mikkirabu: Neler yaptı kıza?
Fanmin:Junsu dağıtmış. Hiç yakıştıramadım.
Mikkirabu: Sahnede yapılması sakıncalı 10 hareketten bir çoğunu yaptı Junsu. Bu kızı fangirllere verelim parçalasınlar
Herbo: Ekstaşiii. Koreografi güzel olmuş.
Mikkirabu:Şarkı sözleride oha falan olmuş.
Fanmin: Junsu nun istikbali kabak çekirdeği gibi açılmak.
Mikkirabu:Junsunun niyeti bozuk.
Herbo:Emo memo ama soloları götürmüş.


Puanlama: Aşık Fanmin der ki;

Aşık FanMin döker Yaşı
Yakar Ahı dağı taşı
Sevdalayım sana karşı
Aç kollarını bekle beni chang min






bkz:http://www.youtube.com/watch?v=aDIu0BPcE8I&feature=PlayList&p=6C2F7B3FFD0D2EC1&index=0&playnext=1


Mikkirabu:Giriş çoook güzeellll....
Herbo:Budur olay.
Mikkirabu: Koreografi yine aşmış.
Herbo:Her zamanki gibi.
Mikkirabu:Yunho dansa en hakim eleman
Herbo:Chang ın surata bak
Fanmin.Maymun Chang
Mikkirabu:Şebek ya. Neyse şebek olsun da
Fanmin.Benim olsun
Mikkirabu:Junsu gibi olmasın
Herbo:Dünyalı olsun...
Mikkirabu: Yürü be Yunho...
Herbo:Yunho bir tane..
Mikkirabu:Sahne hakimiyetini çok takdir ediyorum.



Puanlama: Aşık Fanmin der ki;

Korede bir gül açtı
Kokuyu Dünyaya saçtı
Aşık Fan Min Kucak açtı
Max Changmindir ismi

Aşığız biz Aşığız
DBSK yanığıyız
Güzeller için Yanarız
Aşığız biz Yanığız
Korede bir Güneş doğdu
Bizi ışığa boğdu
Fanmine yar oldu
Max chang mindir ismi

Aydan aydın siması
Pek yamandır sevdası
Çoktur derde devası
Max Changmindir ismi


Aşık Fanmin görmek ister
Yüzünü öpmek ister
Ya Rabbi düşte göster
Max Chang mindir ismi




bkz:http://www.youtube.com/watch?v=RHo1McS-gSk&playnext=2&p=6C2F7B3FFD0D2EC1&index=2&feature=PlayList&playnext_from=PL&ytsession=FOCONltbTCkXQMCDkxsPDa-v6ySHLgWGW1c1UnBFmGfa5ueDNLrUdhDDn2qL0iRymWHD9HfnNIMQAbE93fjKGLsivnRyQtS0aag_1511u5hpws6wOdyJOm0jhWyNNjMKI5Cc2gysPKvuEHCGChDKhKDbc2K3qj9SxI9Ymjli5SJwXit-N-WFNvYUScCG9A3Ej2INsRbR4cxxCDDUWP_9YypxS4UvBtdxUZfassymyjX4NaLqRj6JAM65fSwqfpXiy5SlzjdmYg7d_IRH480




Mikkirabu: Oha Yunho bu konser serisinde havasındaymış.Mickey nin yanaklarını mıncıklayacağım.Sevimli şey
Fanmin:Seslerde sorun var sanırım. Mikrofonlardan da kaynaklanıyor olabilir.
Mikkirabu: Koreografi kusursuz.
Herbo:Kesinlikle
Mikkirabu:Ay nazar değecek ya...
Herbo:Eh değdi sayılır zaten artık yok gibi birşeyler
Mikkirabu:O SM yok mu SM. Başlarına yıkacağım firmalarını
Herbo:Bakalım neler olacak?
Fanmin.SM Taş altında kalsın


Puanlama: Fanmin der ki: Bu çalışmam Mikkirabu nun da rıza ile Mickey için geliyor... Kıskanmasın şimdi...


Aşık Fanmin derki;

Yıllarca çalışıp durdun
DBSK yi sen kurdun
Aciz bedenini yordun
Gözümün nuru Miki
Gidiyoruz bugün yarın
Faydası yok Japonyanın
Billur gibi dansçıların
Kalbimin çiçeği Miki

SM'in kahırını çektin
Rızk için terket döktün
Kalbimize sevgi ektin
Gözümün bebeği Miki

Uzat göreyim yüzünü
Bize kıvırdın belini
Yer gök biliyor halini
Hayatın gerçeği Miki

Hergün hatrını sorarım
Seni sineme sararım
Senin yüzünü ararım
Kalbimin isteği Miki

Hergün hatrını sorarım
Seni sineme sararım
Senin yüzünü ararım
Kalbimin isteği Miki

Uzat göreyim yüzünü
Bize kıvırdın belini
Yer gök biliyor halini
Hayatın gerçeği Miki



(Tawannanna not: Bu hoşgörü ortamına gölge düşürmek istemem amma sanki Fanmin de Mickey e inceden yanık gibi nihahaha...)

***************************************************************************************************************************

Daha öncede söylediğim gibi, Fanmin bu şiiri seslendirdiğinde Mikkirabu nun gözleri dolu dolu olmuştu. Sonra bu kadar yeter, bilimsel çalışmalarımıza devam etmemiz lazım dediler ve dağıldılar.

Bu yazıyı Aşık Fanmin in DBSK için kaleme aldığı aşağıdaki mısralarla sonlandırmayı uygun gördüm. Buyrun

Aşık Fanmn der ki;

Bakmayın çevremi kuşatanlara
Aşkın, sevdanın şairiyim ben
Kore ovalarının nehriyim ben
Dalga olur vururum Japonyaya
Aşkın öldürdüğü aşığım ben
Bakmayın çevremi kuşatanlara
Chang minin, Miki nin aşığıyım ben

Ayırdım kalbimin en güzel yanını
Chang min ile miki oynasın diye
Onların oynaşmasından lezzet bulayım diye
Çekiyorum Yunho ile Jaenin tasmasını
Sm onları ebediyyen bulamasın diye
Kapattım kalbimin son kapısını
Dbsk içerisinden kaçmasın diye

Ölümü yaşadım ölmeden önce
Gökten Kucağıma Chang min düştü
Karşıdan Miki bana gülmüştü
Uyandım jae geri dönünce
Ölümü yaşadım ölmeden önce
Denizden karaya Yunho yürümüştü

Gelsene Chang min nerdesin?
Adını yazsana dudaklarıma
Miki bişeyler fısıldıyo kulaklarıma
Jae sen hep gönlümdesin
Haydi takılıver yunho ayaklarıma
Gelsene nerdesin ey Chang Min
Adını yazsana dudaklarıma

Bulsam Fujinin eteklerini
Başımı çevirip gitsemmi bilmem
benki yaranamam kıskançlığa gelmem
Kuruttum Mikinin yaşlı gözlerini
Karanlık dolu bir Koreye gülmem
Bulsan Fuji dağının eteklerini
başımı çevirip gitsemmi bilmem
Gönlümün sultanı chang min beni anlayamadı
Sizler beni hiç anlayamazsınız
Biraz sevdasınız biraz nazsınız
Kimse Miki gibi ağlayamadı
Belki gülersiniz inanmazsınız
Beni changmin anlayamadı
Sizler beni asla anlayamazsınız


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...