22 Aralık 2009 Salı

KLİP YORUMU: KAT-TUN VE HERBO, MİKKİRABU,FANMİN...



Günlerden hangi gündü bilmiyorum. Hatırladığım tek şey dışarıda oldukça şiddetli yağan bir yağmur olduğuydu. O akşam karanlık havada bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor, şimşekler ardı adına çakıyor ve gökgürültüsü pencere ve camları titretiyordu. Böyle bir akşamda yine Herbo, Mikkirabu ve Fanmin birlikte oturmuş bu akşam neye el atsak diye meditasyona başlamışlardı. (geçirdikleri mutasyon konusunda hala kararlıyım).

Sessiz geçen dakikalar sonucunda -anladığım kadarıyla Herbo nun fikri ile- yine ülke değiştirmeye ve Japonya ya yol almaya karar verdiler. Tüm bunları konuşmadan kararlaştırırıyorlardı. Yani ses yoktu, diyaloglar gökgürültüsü ile birlikte sessizce havada akıyordu.

Veee Kat- tun da karar kıldılar. Her ne kadar sözcükleri havada görsem de Kat- tun konusunda çok istekli olduklarını düşünmüyordum. Çünkü tam başlayacakları sırada mutlaka Mikkirabu yada Fanmin gürleyen gök nedeniyle "anneciğim çok korktum!!!" diyerek koltuğun üzerindeki battaniyenin altına saklanıyordu. En sonunda Herbo bu duruma isyan etti. Ağır ve elektrik yüklü havanın da verdiği etki ile mind trick yaparak bu ikisini ekranın karşısına oturttu ve dedi ki " Her ne kadar sizi buraya getirmek için güç kullanmış olsam da yorumlarınızı etkilemek istemem o yüzden sizi Kat- tun konusunda yönlendirmeyeceğim. Oturun ve izleyin -Kat tun izlemeyi siz de istediniz - yoksa", burada durdu ve gökgürültüsü nedeniyle titreyen cama bir süre baktı. Fanmin ve Mikkirabu söyleyeceği kelimeleri bekleyerek ona bakıyorlardı. Bir süre durduktan sonra Herbo sözlerine devam etti " yoksa, kafanızı gözünüzü kırarım!! ". Bu noktadan sonnra Fanmin ve Mikkirabu kabullenmişlikle çalışmalarına devam ettiler. Şimşek nedeniyle aydınlanan odada Herbo nun yüzünde bile Kat tun dan kaçamamanın kabullenişini gördüğümü sandım bir an. Tüm bunların sonunda düşündüğüm tek bir şey vardı kafamın içerisinde "Allah ım ben neredeyim ? "


Bu geceyi bu şekilde özetledikten sonra ve Kat- tun yorumlarına geçmeden evvel Kat - tun ile ilgili de bilgi vermeyi, Herbo nun sözlerinden sonra borç bilirim. Efendim Kat- tun yaptığım derin ve nitelikli araştımalara göre Japonya nın en ünlü boy bandlerinden bir tanesiymiş. Üyeleri şöööyyleee; (güzel çocuklar... :) )

* Kazuya Kamenashi
* Jin Akanishi
* Junnosuke Taguchi
* Koki Tanaka
* Tatsuya Ueda
* Yuichi Nakamaru

Yaptığım araştırmalara ve ankete göre ( haha örneklem kümem bir kişi, sadece Mikkirabu üzerinde yaptım) grubun en bilinen/tanınan elemanı Jin Akanishi. İsim olarak ben bir Kame bilirdim oda sanırım Vidoll/Rame den çağrışım yapıyor. Ne alaka ise??!! Abartmayalım işte albümleri deli gibi satıyor,çok meşhurlar, ayrıca doramalarda falan oynuyorlar.Öyle bir grup işte...

İşte o gecenin yorumları....

****************************************************************************************************************************************************************************************************



Don t U Ever Stop: http://www.youtube.com/watch?v=3kQkMk4_cdc

Fanmin:Japon değil mi bunlar?
Herbo:Evet.
Mikkirabu:Akanishi Jin chan ın grubu idi değil mi bunlar?
Herbo:Evet
Fanmin:Bu Japonlar çok kurbağa yiyorlar mı?
Mikkirabu:Şarkı catchy imiş
Fanmin:Şarkı sonradan açılıyorda...
Herbo:Sert çocuk imajımı çizmek istemişler acaba?
Fanmin:Bir de öndeki uzun saçlı çakma kızılderili güzel dans edebilse..
Mikkirabu:Visual Keicilere özenmişler bence
Herbo:Oha kafasında çanak mı kırıldı onun?
Mikkirabu:Popçuyuz diye ezmeyin bizi duruşu o
Fanmin:O gözlüklü ne öyle ya? Gece rüyalarıma girecek
Herbo:Taverna kültürü ile bir yakınlaşma sezdim.
Mikkirabu:Ay bu parça sarmasın lütfen.Kat- tun dinleyecek halim yok
Fanmin:Deprem mi oldu?
Mikkirabu:Bilmem
Herbo:Yoo
Fanmin:Yok olmamış sanki

(Tawannanna not: Ben bu halüsülasyonu Kat-tun un bünyelerindeki etkisine bağladım)

Mikkirabu:Bunların hangisi Jin acaba? Çok visual Kei özentisi olmuşlar
Herbo:Bu çocuklar sanırım dans edemiyorlar
Mikkirabu:Bence de. Doramalarda oynuyor çoğu


Fanmin.Dans edememeleri yanısıra havalara girmişler. Kıyafetlerde deli kızın çeyizi gibi. Klip içimi boğdu bu nedenle 5. Şarkı fena değilmişte bunlar neden İngilizce kelime sokmak zorundalar? Şarkıyada puanım 6
Herbo:Parça catchy, puan 6. Klip taverna özentisi tek fark bunlar tabak yerine küre parçalıyorlar.Koreografiler vasat ama klip için uygun ancak çocuklar taşıyamamış. Bu nedenle klip 5.
Mikkirabu:Klip çok visual Kei özentisi ayrıca nerede dans koreografisi? Klip 4. Parça catchy imiş kıroca kullanılsada gitar soloları güzeldi 5



Signal: http://www.youtube.com/watch?v=tNk7gVxd00E&feature=related

Herbo:Şaka gibi birşey bu herhalde
Fanmin: Çiki çiki ah
Mikkirabu:Giriş yardı
Fanmin:Bu uzun saçlı taş çıkmış burada ama.İkiside hatta
Herbo:Üçüncü tür ile yakınlaşmalar...
Mikkirabu:İkinci Jin değil, dimi?
Fanmin:Burada epey taş çıkmışlar.
Herbo:Korkmayın dünyalılar, biz dostuz... Hangisi Jin emin değilim zira seçemiyorum.
Mikkirabu:Sözler şaka gibi..what s going on, ı am moving on
Herbo:Ohaaa starwars dan arak var...
Fanmin:Bunlar ne yapmaya çalışmış yada ne yapıyorlar hala anlamadım.Ne biçim kliptir bu?
Mikkirabu:Boyut değiştirdiler
Herbo:Bilim kurgudan insanları soğutmaya çalışıyorlar sanırım...
Mikkirabu:Dans bu değil evladım...
Fanmin:Ama ben iyi bir ders aldım bu klipten.Demek ki Japonlarda kasarsa -Koreliler kadar olmasa da- taş olabiliyorlarmış. Ben bu klipten bunu öğrendim.
Herbo:Dans konusunda sınıfta kaldılar
Mikkirabu:Ben ise Jin Akanishi taşmış ancak müzisyen değilmiş bunu öğrendim.Müziği bıraksın kendini oyunculuğa versin. doramalar neyine yetmiyor?

Fanmin:Şarkı iğreç sözler kötü.çiki çiki ah melodileri de iğreç 1. Klip ise taş Japonların emeği geçtiği için 5
Herbo:Parça şaka gibi bir şey olsa gerek. 2. Ayrıca çeşitli yerlerden alıntılanmış yada daha sevimlice söyleyelim çağrışım yapan anlamsız klip ve dans etmeye çalışan elemanlar nedeniyle klip 2 - haa çocuklar güzel mi? Güzel.. -
Mikkirabu:Şarkı iğrenç, müzik olarak söz olarak neresinden tutsan elinde kalıyor 2. Klip ise ne anlatmak istediği şaibeli bir oluşum ayrıca danslar berbattı 2
Müziği bırakıp kendilerini oyunculuğa versinler naçizane önerim budur





Never Again: http://www.youtube.com/watch?v=4yxlL3ZF_kQ&feature=related


Mikkirabu:Daha kötü olabilir mi diye düşünüyordum bu geldi.
Herbo:Dans dersi alsınlar... Halay mı çekiyorlar, horon mu tepmeye çalışıyorlar yoksa koreografi mi uygulamaya çalışıyorlar karar versinler...
Mikkirabu:Jin taşmış yine de tabi eğer Jin ise.Kame de olabilir bilemiyorum.
Fanmin:Karşıdan bakıldığında biride Chang Min e benziyor. Aha biride bağrını açmış.
Mikkirabu:Danslar beni öldürüyor.
Fanmin:Ama elemanlar taşmış ya yani hepsi değil de 3 tanesi falan
Mikkirabu:Bu adamlar sadece bu taşlıkla mı bu kadar albüm satmışlar? Şok oldum. Kendilerini tebrik etmek istiyorum
Herbo:Kıyafetleri bilerek mi 3 beden büyük seçmişler acaba?


Mikkirabu:Ne diyeceğimi bilemiyorum.Şarkı çok sıkıcıydı uyurdum ben o live'da olsam bir köşede.Performans desem dansa benzer garip tepinmeler vardı.Puanım yok bu tiplere.
Fanmin: Canlı performanslarına güzelliklerine bakmaktan aralarında seçmekten dikkat edemedim ama güzel olsaydı ilgimi çekerdi. Güzelliklerine 3 puan veriyorum.Şarkının kimi tarafları güzeldi ama bütün olarak ele alırsak çok sıkıcıydı 2
Herbo:Parça 3. Kötüydü ama taşlıkları hatırına... Performans için;koreografi kötü bununla birlikte onu bile uygulayamamaları daha kötü.Performans puanım 4 oda parça yorumları için tabii gerçekten söylüyorlarsa



Mikkirabu:Bence bu canlı değil...
Herbo:Olabilir.
Mikkirabu:Jin Rain ile film yapsın
Herbo:Rain Joon ile film yapsın. Filmde hiç kadın olmasın
Fanmin:Rain hepsi ile film yapsın.
Mikkirabu:Ninja Assasin 2 Kat tun operation. Filmde Rain bu elemanları döverek dans eğitimi verecek.Bizde bundan sonra izlerken böyle mağdur olmayacağız bu elemanları
Herbo:Rain bile eğitemez bunları. Hamurlarında dans yok.
Mikkirabu:Orası doğru.İsshi bunlara baka dansı öğretsin o bile daha başarılı.
Herbo: Baka dansı önermesine katılmıyorum. Çocukların o kadar da hakkını yeme Mikkirabu.
Fanmin:Yani..
Mikkirabu:Yok ya. Baka dansı yeter diyorum. Bu taşlıklarıyla baka dansı bile yapsalara fan girllere yeter diyorum...


***********************************************************************************************************************

Önümüzdeki Kat- tun maçlarına bakacağız artık dediler ve eklediler mümkünse 2012 den sonra...

Tabii belli olmaz bakarsınız geçecek birkaç ay içinde en büyük Kat-Tun fanları olmuşlar ortalarda Kat-tun Kat-tun diye geziyorlar belli mi olur bunların sağı solu?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...