15 Şubat 2010 Pazartesi

DBSK: It' s Raining Men...

Hehehe her dinlediğimde ve her izlediğimde beni eğlendiren, keyiflendiren şu performansı paylaşayım.



Şimdiye kadar dinlediğim en güzel yorumlardan bir tanesi, çokta eğlenceli.Süper yorum, süper seçim .... Ayrıca arkadaki koro harika...

Yalnız birkaç nokta var; Chang evladım gözlerin parlıyor anlıyorum da o nasıl kol sallamaktır. 19 Mayıs gösterilerinde gençlere zorla yaptırılan abuk subuk kurdele sallama hareketi gibi. Tehlikeli evladım ... Arkada bir ara adım senkronunu kaybeden Mickey Junsu' yu ezerek öldürecek diye endişelendim ancak paniğe mahal vermeden olayı kapattı kendisini. Ayrıca salonda çok eğlenen bir tane teyze var çok sevimli...


Sözleri Paul Jabara ve Paul Shaffer' e ait olan ve ilk kez 80 li yıllarda The Weather Girls tarafından yorumlanan parça zaten beğenilen klasiklerimin içerisinde yer alırken bu yorum daha da eğlendiriyor beni her seferinde dediğim gibi.

Bu da orijinal The Weather Girls yorumunu merak edenler, nostalji yapmak isteyenler veyahut gökten şemsiyelerle aşağı inen yarı çıplak amcaları, renkli melekleri ve meleklerin masasına baskın yapan mother nature ı ile efsanevi olan klibi izlemek/yad etmek ve gün içinde neşelenmek isteyenler için gelsin...





http://www.youtube.com/watch?v=_lzJTh-AFK4

http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...