15 Mart 2010 Pazartesi

KLİP YORUMU: DNT ve Crazily Pretty Herbo, Fanmin, Mikkirabu...



Herbo, Mikkirabu ve Fanmin inceleme çalışmalarına varolan gruplar üzerinden devam ederken bir yandan da yeni gruplar keşfetmeye devam ediyorlardı. Zaten Uzakdoğu tarafında her saniye yeni bir grup kervana katıldığından ortam ürüyorlar, türüyorlar durduramıyoruz kıvamında olduğu için işlerinin güçlüğünü tahmin edebilirsiniz. Bu gruplardan bir tanesi olan D.N.T yi incelemeye değer buldular.

D.N.T (Bazı yerlerde D.N.T bazı yerlerde ise DNT olarak geçiyor. Ayrım gözetmeksizin ikisini de kullanıyorum) hakkında şahsen benim de bir bilgim yok çokta tarzım olmayacak bir grup ancak yine de bir iki bilgi yazmadan geçmeyeyim. 4 kişiden oluşan grubun üyeleri; Joon Yong, Tae Gu, Chiho ve Byung Gyu. Dragon ve Tiger olarak grubu ikiye bölmüşler. Tam açılımı Dragon N Tiger şeklinde. Dragonların dans ağırlıklı Tigerların vokal ağırlıklı olması düşünülmüş. Böyle işte... Buyrun efendim bizim üçlünün yorumları....

*************************************************************************************




Herbo:İngilizcenizi yerim.
Fanmin:Ya Rabbiiiiiim sana geliyorum. Rakun suratlı gibiler... Aaaaa isshi' ye benziyor hahahah
Herbo:Ya benim hayatımda böyle tokalarım olmadı çok üzülüyorum.
Fanmin:İsshiii, Nao'dan sonra İsshi'yi de bulduk
Mikkirabu:Hiçte bile benzemiyor.
Fanmin:Demek ki İsshiler muhteşem üçüz. Bunlar da hastalıktan çıkmış gibiler.Ayrıca o İsshi' nin mavi yeleğinden istiyorum.
Mkkirabu:İsshi nin aslan yelesi saç modelini denemiş bir Koreli genç yalnızca lol. Yalnız şu tepesine toka takan arkadaşa sevgilerimi iletiyorum.
Herbo:Poşu modası Kore de çok popüler galiba.
Fanmin:Evet,bence de.
Mikkirabu:Evet. Yalnız çocuklar o hatun sizi yer ya. Fahriye abla sendromu olmuş bu.
Herbo:Gariplerimi koymuşlar oraya işte, tepinin zıplayın diye
Mikkirabu:Bir tanesinin gözleri çok korkutucu böyle dev gibi.
Herbo:Fena çocuklar değiller de yakın çekimlerde kamera nedeniyle sanırım e.t gibi olmuşlar. Uzun ve dar kafalar
Fanmin:Korkuluk gibi olmuşlar, fasulye sırığı gibi.Kafada rüzgardan sallanıyor.
Mikkirabu:Saçları tokalı olan çakma İsshi değil mi?
Fanmin:Evet.
Mikkirabu:Toka takınca daha iyi ama bence F. Cuz' dan çok daha iyiler.
Fanmin:Orası kesin
Mikkirabu:Ancak bir Mblaq olmaları için estetik ameliyata ve Rain dans eğitimine ihtiyaçları var.Dbsk tadına varmaları ise imkansız.

Mikkirabu: Bence şarkı idare eder. F. Cuz' a göre yolları daha açık ancak Fahriye Abla temalı kliplerinden daha yaratıcı şeyler bekliyorum ayrıca dans koreografisi diye birşey var gençler. Hopla zıpla nereye kadar? 3 veriyorum ben klip+şarkı

Fanmin:Ya ben o aynalı yazıdan bir de kadından birşey görmedim. Bir çakma İsshi' yi gördüm. Rezil etmişler çocukları kafası arabada sallanan biblolara döndürmüşler. Detaylı inceleme listeme aldım şimdilik duygu ve umutlarıyla oynamayıp klip5 şarkı 6 veriyorum.


Herbo:Parça tempolu falan ama bir numarası yok, akılda kalıcı da değil. Tutmadım puanı 2. Klipteki en estetik olay- o da kötünün iyisi olmak kaydıyla- kadın.Bir de bu teyzeye crazily pretty denilebilir mi karar veremedim. Bir de turuncu saç tonu bir renk getirmiş klibe. Onun dışında izlemesi zor bir klip ayrıca bir koreografiden bahsedilebilirse eğer o da anaokulu seviyesinde. Anaokullarında ki kardeşlerimiz bunu yılsonu müsamerelerinde esin kaynağı olarak kullanabilirler. Klip 3.


*************************************************************************************


Sonra yaşasın bilimsellik diyerek dağıldılar...


http://www.youtube.com/watch?v=SQxvdeK3FLo

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...