5 Temmuz 2010 Pazartesi

KLİP YORUMU: Bi Rain - Love Song


Bi Rain' in yeni albümü, parçaları, klipleri çıkar da Herbo, Fanmin ve Mikkirabu üzerlerine çöreklenmez mi? İşte bu üçünün nur topu gibi ilk kurbanı Love Song oldu. Aşağıdadır;

********************************************************************************



Herbo:
Evet Rain koşar...
Mikkirabu: Rain nereye koşuyor? Surata bak...
Herbo: Göz makyajına bak.
Fanmin: Joon' u banyoda görmüş, tiksinip koşuyor...
Herbo:Kız güzelmiş... Yansın!
Mikkirabu: Kıza sırnaşmalar falan.... Joon' un kimden ders aldığı ortaya çıktı.
Fanmin: Oha ya Mblaq ile aynı klip. Köpek tasması bileklikleride elinde. Bir de MTV den ödül almış.
Mikkirabu: O kızın ardından dudak ısırmak nedir öyle ya?
Herbo: Yakışmış bileklikler bence, estetik. Çizmeler 0 puan, parlak.
Fanmin: Yelekte gece yol çalışması yapanşarın yeleği gibi.
Mikkirabu: Yüzü güzel ya bu herifin.
Herbo: Güzel olmaz mı?
Mikkirabu:Dans kısmındaki giysi iğrenç yalnız. Hele o şapka.
Fanmin:Pavyon malı diyince kızıyorsunuz işte. Bu arada yine başladı tahriklere.
Mikkirabu: Iyy yakılsın. Çok Justin Timnerlakeimsi olmuş.
Fanmin:Kendini dövüyor mu?
Herbo: Robocop mu olmuş o ?
Mikkirabu: Roborain yeni filmi olacak. Oha yırttı üstünü başını.Fan service a gel bea
Herbo: Zavallım hırsından parçaladı herhalde. Fan service açıklamasıda gereksiz yahu.
Fanmin:Kız öldü mü burada ben onu anlamadım. Uykusuda ne ağırmış kızın!
Herbo: Bence Rain ölmüş, Robocop olmuş ama bu boyuta geçemiyor. Gökdelende kaderine baş kaldırıyor.
Fanmin: Klibin başlığı "Robotlarda Sever Arkadaş".
Mikkirabu: Adam ottan boktan nem kapıp t-shirt parçalıyor ya. Üstsüz Rain güneşe doğru bakar ve klip biter.
Herbo: O etrafındakilerde mangal sanırım. Klip bitince ekiple rakı - balık yapacaklar.





Fanmin: İtiraf etmek gerekirse Rain in pavyonistik hareketleri gerçekten alışkanlık yaratıcı. Bir dahaki klibinde de böyle görüntüler ister oldum. Şarkı güzeldi duygusal ağlıyor bağırıyor ama klip ne öyle. İğrenç iğrenç şeyleri giymiş sonunda yırttı bende kurtuldum oda kurtuldu. Rain den daha orijinal klipler bekliyoruz mümkünse mikrofon direği, pavyon direği ve kızsız olsun. Şarkı: 7 klip: 7

Herbo: Şimcük parçayı biraz daha dinlemem lazım sanırım zira izlerken pek konsantre olamadım ama fena değil süper de değil 6 diyorum. klip: bir kere kız güzel kıskandım ama yansın. Sırnaşmalı bölümleri sinir bozucu. Rain taş bir arkadaşımız kendisine herşey yakışıyor. Robocop temalı klipte kadere baş kaldırdı ve fanlarının gözünü gönlünü açtı ama nereye kadar soyunacaksın Rain kardeşim? Koreografiyi de beğendiğimi ekleyeyim. Güzel koreografi ve Rain in güzelliği adına klip: 7.Kızdan ve çizmelerden puan kırdım.

Mikkirabu: Zaten çocuk isyanlardayken gökdelen tepesindeki dans atraksiyonu Justin Timberlak bozması giysi sebebiyle çok iğreti geldi tiksindim onun dışında sona doğru klasik ben bu tişörtü yırtar kasları saçarım haraketi geldi fangirl kitlesine kas sever bir bünye olarak takdir ettim de daha tema içeren klipler bekliyorum kendisinden ya da hiç böle kızla gökdelenle uğraşmasın direk çıksın dans etsin tişört yırtsın felan . Neyse klip 6 . Şarkı güzeldi. Balladlarda da başarılı buluyorum Rain'i 8

************************************************************************************

Sonra Hip Song' a odaklanmış bir şekilde gözden uzaklaştılar.


http://www.dailymotion.com/video/xct28j_mv-bi-rain-love-song-y-y-yyy-yy_music

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...