17 Şubat 2011 Perşembe

Yamato Nadeshiko Shichi Henge... Sunako- chan....



Perfect Girl Evolution olarakta bilinen bu serinin animesini izlemeye henüz fırsatım olmadı mangasını da henüz okuyamadım ancak tamamen tesadüfler sonucu - bu sefer kolaya kaçma değil - 10 bölümlük japon yapımı dizisini izledim ve diyorum ki iyi ki izlemişim... Durum neticesi ile doğal olarak şu anda animesi ya da mangası ile kıyaslayamıyorum ancak dizi olarak gayet eli yüzü düzgün, derli toplu ve oldukça eğlenceli bulduğumu söyleyebilirim. İzlerken o kadar keyif aldım ve o kadar eğlendim ki kat- tun ' a ait olan açılış parçasını "love yourself" - kimi ga kirai na kimi ga suki - bile atlamadım, o derece !! Kat- tun Kamenashi Kazuya Kyouhei' yi canlandırmış o bile batmadı. - hakkını yemeyelim performansı iyi - bu Takenaga ne güzel çocukmuş diyip duruyordum o da kanjani8' den gönderilen Uchi Hiroki imiş. - bu kadar güzel değildi sanki bu çocuk ? - konusu, yapısı ve yaklaşımı gereği kendini keyifle izleten bir seri olmuş.





Çok komik birşey bu ya!! Her izleyişimde itinayla gülüyorum...



Fazla güzel olmaktan kafayı yemiş ve hayatı her seferinde mahvolduğu için baymış, stalkerlardan illallah demiş olan ters kyohei'yi dediğim gibi kamenashi canlandırmış. Akıllı ve mantık insanı ancak bir o kadar da utangaç takenaga da uchi hiroki olmuş - hakkaten güzel çocukmuş ya da bu dizide güzel görünüyor :p - . lady killer, kalbi bir kelebek misali olan Ranmoru' yu Miyao Shuntaro canlandırıken, çocuksu, ürkek ancak oldukça hassas olan Toyama' yı da Tegoshi Yuya canlandırmış. Bu dört elemanda tahmin edilebileceği gibi her çeşit hatun zevkine hitap eden geniş bir yelpazeye sahip güzel güzel çocuklar olarak Sunako' nun teyzesinin evinde teyzenin oğlu ve bir nevi ev sahibi sayılabilecek velet Takeru ile birlikte yaşamaktadırlar. Şahane bir karakter olan Sunako' nun teyzesi yeğeninin gidişatından endişelendiği için bu gençlere kira ödemeden oturabileceklerini ancak karşılığında yeğenini bir "lady" e çevirmeleri gerektiğini söyler. Bizimkiler de - bazıları zorunluluktan - olaya atlar ancak işlerinin hiçte kolay olmayacağını muhteşem Sunako' yu gördüklerinde anlarlar. Sunako candır, sevilesidir. Sunako genelde alışkın olduğumuz dişi karakterlerden farklı olarak küçüklük ya da gençlik diyeyim yaşadığı - salakça diyeceğim ama ergenlikte olur böyle şeyler- travmaya bağlı olarak kendini kara büyüye vermiş, korku filmlerine bayılan, oldukça asosyal, yüzünü insanlara göstermeyen, pelerinini ve kapşonunu üzerinden ve başından eksik etmeyen - canım benim - hastası olduğum bir kızcağızdır ve evdeki 4 sosyal, yakışıklı, parlak, popüler, sunako' nun tam tersi özelliklere sahip olan bu dörtlüye hayatı zindan etmeye başlar. Gerçi kızcağızın bir şey yaptığı yok ama zıt kutupların öncelikli itişmesi diyelim. Böylece seri ilerlemeye başlar, hakkında daha fazla bir şey yazmayacağım.




Şu var ki seri boyunca "parlak" "parlak" diyerek Sunako bu gençlere ve özellikle kyouhei' ye kafayı koydukça ben mutlu oldum ve kyohei' nin aldığı bu müthiş darbeler sonucu hala yaşadığını görünce kafatasının ne kadar kalın olduğunu anlamış oldum. İlerleyen bölümlerde düşündüm sonra tekrar düşündüm :P; kyouhei olmak zor fakat kyohei sapığı olan o onlarca kızdan biri olmak çok daha zor. Nasıl bir yaşam formu olduklarını çözemedim. Sunako candır, teyzesi şahanedir ancak adını anmadan geçemeyeceğim iki karakter daha var. Bunlardan bir tanesi kafe sahibi olan amcadır ki kafe sahneleri diziye ayrı bir hava katmış bana kalırsa... Bu amca kafesinde her seferinde kendi uslubuyla kyohei' ye ders verirken fonda çalan led zeppelin, guns n' roses vs... ayrıca keyiflendirdi beni. Ve dizisinin esas oğlanı ve favorim Hiroshi - kun müthiştir, kendisini tek geçerim.


Şöyle eğlenmek istiyorum ama izleyecek dizi bulamıyorum diyorsanız kesinlikle izleyin derim. Oha tekrar izleyesim geldi sırada animesi olmasa kesin tekrar izlerdim :))


http://www.youtube.com/watch?v=VkXSO3dgiHs&playnext=1&list=PL9D8DCEFCED78A5F7

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...