29 Mart 2011 Salı

KLİP YORUMU: Bi Rain Hip Song

Uzun bir süreden sonra Herbo, Mikkirabu ve Fanmin sahalara geri döndüler ve ilk iş olarak kasıtlıca Bi Rain' e dadandılar. Yaptıkları büyük brainstorming esnasında "Tawannanna canlı gördü o zaman hemen ele almalıyız tekrardan" diyerek bu kararı almışlar ve bana duydukları büyük gıcık en önemli motivasyonlarından bir tanesi olmuş.

Neyse efendim kendilerini gülerekten izliyor ve yorumlarını aşağıda sunuyorum.


************************************************************************************


Fanmin: Hobareyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Herbo: Punkiezzzzz

Mikkirabu: Ahahahah bu şarkının koreografisini seviyorum ama o gözlükle giysi yardı.

Fanmin: O buzağı burnu daha çok çıkmış ortaya. Bu arada Mir de bir ara saçını Rain' den kopya çekmiş.

Herbo:Hahaha

Fanmin: Dikkat

Herbo:Halay motifleri yok değil.

Mikkirabu:Oyyyy, bel hareketleri yakıcı olmuş. Rain fan service işini biliyor ha.

Herbo: Kafa çalışıyor.

Mikkirabu: Çakal ya!! Şuna bir de klip çeksin ama içinde kız olmasın. Auwww böğürtüsü de geldi.

Herbo: Koreografinin temeli penaltı anındaki kaleci duruşu.

Fanmin:Kurt gibi de ulur.

Mikkirabu: Fan girlleri inletiyor yalnız ha!!

Herbo:Çok güzel gülüyor bu ya

Fanmin:Oha o kıç sallama ne be

Mikkirabu: O koreografinin en can alıcı bölümü ahahaha. Uuu Laa La Rain Bey kardeşim.

Fanmin: Rain at çocuğum kendini yerlere parçala.



Herbo: Parça 8. Çok catchy, insanın ağzına yerleşiyor. Seviyorum. Performans. Bu performans için hmmm biraz çelişkili neredeyse koreografi uyumu vss hatasız velakin sanırım ben koreografi bütünlüğünü pek beğenmedim. Hareketler, figürler ok ancak sanki doldurmuyor ya da ben abartıp uzaylıların satürn dansı yapmalarını bekliyordum. Sahneyi dolduramamışlar gibi falan neyse performans notum 6,5 tan 7.


Mikkirabu: Valla ben bu parçanın livelarını çok seviyorum, koreografi eğlenceli, hınzır bilimum fan service modu yalnız buradaki outfit yarıcıydı bir ondan puan kırdım. Rain' in fan girl kitlesini inim inim inletmesi gaza getirmesi akılda kalan anektodlar oldu. Performans 8. parçanın hastasıyım, çılgınca catchy dinleyip aptal dans hareketleri yapmaktan kendini alamıyor insan parça 9. Lan Rain sana çok kıyak geçiyorum şu anda bakalım hadi hayırlısı.


Fanmin: Parça 7 güzel ama etrafa tükürükler saçan Rain toparlasın biraz kendini deve gibi köpürdü videoda gözümden kaçmadı. Performansa gelince eh güzeldi ama hafif tahrik içeriyordu ve kolay bir dans seçmişler. Fan girl çığlıkları da saçmalık doluydu bu nedenle Rain yumurcağımız performansta benden 5 alıyor.


***********************************************************************************


Sonra parça eşliğinde halaya tutuşarak masaya duvara falan toslayıp hastanelik oldular.


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...