30 Mart 2011 Çarşamba

KLİP YORUMU: DBSK Keep Your Head Down

Herbo, Mikkirabu ve Fanmin uzun süre ara vermelerine bağlı olarak gündemden uzak kaldıklarını düşünüyorlardı bu nedenle acilen gözbebekleri ancak bölünerek üreyen dbsk' in ikili kısmını masaya yatırmaya karar verdiler ve keep your head down' a giriştiler.

Dbsk ya da tvxq adı altında Yunho ve Chang Min olarak devam eden ikilinin bu çalışmaları ve akabinde gelen albümü beklentimin üzerinde çıktı. JYJ olarak devam eden, Jae, Micky ve Junsu da diğer tarafta çalışmalarını sürdürüyor tabii.. Üzüntülü olmama rağmen bir geri dönüş olmayacağı için merakla Herbo, Mikkirabu ve Fanmin' in yorumlarını dinlemeye başladım.

Bu arada Fanmin' i özel olarak tebrik ettim ben Herbo gibi Fanmin' in ayağını kaydırmaya çalışmadım. Bir ara gözü Micky' e kaysa da Chang Min hakkında verdiği kararla benim de şu anda takdirimi topluyor... Eleman büyüdükçe güzelleşiyor sanki :))

*************************************************************************************************

Herbo: Bu sahneler çok güzeeellll
Fanmin: Yunho ve kırbaç fantazisi...
Mikkirabu: Giriş cidden güzel ha
Herbo:Chang Miiiinnn...
Fanmin:Çıktı fındık kurdum rüzgarla ahenkle dans eden saçlarıyla
Herbo:Fanmin iki dakika sarkabilir miyim?
Mikkirabu: Chang' ın kısmı daha da güzel, slow motionlar falan
Herbo: Yunho bu dans işini biliyor.
Fanmin: Adamlar güzel dans ediyor ya
Mikkirabu: Kesinlikle ya...
Fanmin: Ateşler içinde Yunho...
Herbo: Yalnız o vatkalar, napıyorsun Chang ya?
Fanmin: Işıklar prensi modunda fındık kurdum.
Mikkirabu: Ay ağzımdan aldın, vatkalar kabus gibi olmuş.
Fanmin: Sarkmayın diye bana özel fan servisidir.
Herbo: X Men olmuşlar gerçi
Mikkirabu: İzleyen ölmesin diye düşünülmüş sanırım onlar.
Herbo. Bence de
Fanmin: Sesi bitiryor beni ya
Herbo: Off bu renkli zerzavatta kötü.
Mikkirabu: Aaaaaa daha korkunç bir outfit geldi.
Fanmin: Kanatlı topaç Yunho ahaha, Chang Min de sıfat acıların çocuğu
Herbo: Dansçılar da ilginç tiplermiş.
Mikkirabu: Dansçılar içinde sarı kafa dikkat çekici. Duo dans bitirdi beni yalnız siyahlar içindeyken...
Fanmin: Chang Min de rap kısmını güzel yapıyor...
Herbo. Chang' ı maymun etmek için uğraşmılar saç falan... ama koreografi güzel.
Fanmin: Çocukları çok yaklaştırmışlar birbirlerine, böyle olmaz tükürse ağzına girecek.
Mikkirabu: Dans koreografileri cidden iyi olmuş ya... Arada deli kimya var olm ondan o yakınlık
Fanmin: Yunho' yu bir an Jackie Chan' e benzettim
Mikkirabu: Valla Yunho daha çok Donnie Yen' i andırıyor bana, korkuyorum.
Herbo: Bence burada Star Wars' a gönderme var. 3. bölümün sonundakine benzeyecek şekilde alevler arasında bir platformda final ve Chang' ın elindeki altın sarısı eldiven. Chang Anakin Yunho Obi Wan Kenobi olmuş. Alternatif son yapmışlar !

Fanmin: Eveeet, Changçığımı özlediğim içim gözyaşları içinde izledim arada coşup Chang Miiiiiiin diye bağırdım. Ben gülümü herşeyiyle severim vatkalar falan sorun değil belki de SM Yunho'yu geçmesin diye çirkeflik yapıyordur bilemem. Özlediğim için kusur bulmuyorum. Parçada klipte 10 üstünden 10!

Herbo: Parça güzel sevdim ben ayrıca ritmik ve catchy 8 veriyorum. Klip çeşitli çağrışımlarına kabus gibi kostümlerine rağmen genel içeriği ve görüntüleri ve koreografisi nedeniyle oldukça hoş. 8

Mikkirabu: Şimdi yollarına duo olarak devam eden Yunho ve Chang diğer üçünden daha iyi iş çıkardıklarını bir kez daha kanıtlamışlar. Dans koreografileri güzel, keyifli bir seyirlik sunuyor. Desenli takımlar ve korkunç vatkalı ceket hariç genel olarak giyimler güzel şarkı da gayet sarıcı ritmik 8. Klip de karı kız konsepti olmayan dans koreografisine ağırlık verilmiş eli yüzü düzgün bir klip 9.

***********************************************************************************************
Sonra "sırada ne var acaba hi hi hi hi....."yaptılar ve ışınlandılar....


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...