30 Nisan 2011 Cumartesi

KAGEROU: sabishisa to nemure


Grip denilen mikroba aniden teslim bayrağını çektiğim ve hastalıktan kırıldığım ve benim bu durumuma inat haftalar sonra güneşin yüzünü gösterdiği ve hissettiğim kadarıyla insanların kendini dışarıya attığı şu günde makus talihine küsmüş bir şekilde evde otururken uzun zamandır aklımda olan ancak bir türlü bir şekilde değinmeye fırsat bulamadığım bir gruba en sonunda aşağıda yer alan parçayı da dinlerken değinmeye karar verdim.


Bahsedeceğimiz grup Kagerou tabii ki ancak aslında bahsetmesi biraz hüzün verici... Japonya çıkışlı visual kei/ j rock grubu olan Kagerou pek çok başarılı parçaya imza atmıştı bana kalırsa. Grubun dinamosu Daisuke olmakla birlikte kadrosu şu şekildeydi; Daisuke, Yuana, Kazu ve Shizumi... Güzel parçalar iyi albümler derken grup 2006 yılında dağılmaya karar vermitir. Elamanlarının bir kısmı The Studs ve Boogieman gibi gruplarla yolunu devam ettiyorsa da insan Kagerou'yu arıyordu bir şekilde ve ben de sürpriz yaparak tekrar birleşecekleri günü dört gözle bekliyordum. Ben bu umut ve heyacan içinde iyi bir haber beklerken esas ve kötü olan haber geçen sene yani 2010 yılının yaz aylarında geldi. Kagerou nun vokali ve grubun beyni sayılan Daisuke ne yazık ki hayatını kaybetmişti...


İşte böylece yeni albümler çalışmalarla gelsinler diye beklerken bir grup daha tarihe karıştı ve iyi bir müzisyen daha buralardan ayrılmış oldu...


RIP....


Grubun en sevdiğim parçalarından biri sabishisa to nemure;




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...