5 Nisan 2011 Salı

KLİP YORUMU: DBSK Maximum



Dayanamadılar ve yine Homin' e sardılar. Bu sefer ellerindeki malzeme "Maximum"' du...
************************************************************************************


Fanmin: Yunho yakışıklı ya... Arkadan profili bile güzel
Mikkirabu: Hastasıyım bu şarkının
Herbo: Parçanın girişi güzel
Mikkirabu: Oha Yunho resmen Donnie Yen olmuş
Fanmin: Güzel iş çıkarmış çocuklar, hayır dans ederken şarkı söylemek o kadar zordur ki
Herbo: Yunho'nun yüzü şişmiş sanki yaw
Mikkirabu: Çok ritmik ya böyle kıpır kıpır
Fanmin: Bravo çocuklara. Yunho' nun canı Bir şey çekmiştir SM almamıştır ondan şişmiştir.
Herbo:Koreografi yakıyor.
Mikkirabu: Kesinlikle! Maskeli amcalar bayıldım, Yunho' nun giysi de yakıyor.
Herbo. Kıpır kıpır parça hakkaten
Fanmin: oooo... Geldi kepço emo ama ya
Mikkirabu: Güzel giriş
Herbo: Şu kalkışlarına bayılıyorum
Mikkirabu: Yerim sırtarışını ya
Fanmin: Öhöm öhöm
Mikkirabu: Fanmin sana mı sırtarıyor?
Fanmin: Tabii ki de
Herbo. Aha dansçıya bögh yaptı benim ekolden bu ya...
Fanmin: Yalnız bu yumurcak usulü saç kesimi yakışmıyor ya
Mikkirabu: Chang scream rulez ya
Fanmin: Kepazeye çevirmişler çocuğu, herşeyi güzel onun
Herbo: İyi ki güzel çocuk başkası olsa maymun olurdu
Fanmin: Oha dansa bittim
Mikkirabu: Bu ikisinde kimya tavan yapmış ha
Fanmin: Yunho ile Chang birbirlerini tamamlıyorlar
Mikkirabu: Çok uyumlular hakkaten. Bu şarkının üzerine tanımam ya
Herbo: Ya bunu demek istemiyorum ama bunlar dağılmasalarmış dünyayı ele geçireceklermiş demek ki.


Herbo: Parça çok güzel, girişi şeker, kıpır kıpır cıvıl cıvıl neşe doluyor gaza geliyor insan. 9. Bu performansı beğenmek ben. Sade ama akılcı. Kostümler ve fon oldukça hoş. Koreografiye lafım yok. Homin ve dansçılar da gayet iyi taşımışlar koreografiyi.8

Fanmin: Geleneksel Kore enstrümanıyla – adını bilmiyorum yalan söyleyerek komik duruma düşmeyeyeim- giriş şarkıya artı puan getiriyor. Yunho rulezzz ya! Dans desen güzel şarkı desen güzel sesler güzel. Chang Min ile Yunho' nun iyi bir iş çıkardığını bir kere daha gördük. Diğer çocuklara üzüldüm Japonlar harcadılar. Şarkı kıpır kıpır 9. Chang Min' in salak saç stilinden puan kırıyorum gösteri 7.

Mikkirabu: Şarkı 10. İlk dinleyince resmen gözlerimden kalpler çıktı işte DBSK budur ya dedim öldüm bittim yani performans da 9. Dans koreografisi girişler dansçılar kostümler herşey dört dörtlük, elemanların uyumuna da ayrıca hastayım.
**********************************************************************************

Sonra maskelerini takıp - Herbo He-man, Mikkirabu İskelator, Fanmin She-ra - “ güüüççç bendeee artııııkkkkk” adlı oyunlarını oynamaya başladılar...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...