28 Ekim 2011 Cuma

ZOMBIE LOAN 12 - 13




Şu an ağlamak istiyorum... Bir şey tam kıvama girmişken ve en heyecanlı noktasındayken çat diye kesip bırakmak nedendir? İlgililere sorarım!

Sanırım önceden bir seri olarak planlanmış ancak 2 bölümde kesilmiş. Halbuki bu bölümlerde aslında herşey yerli yerine oturuyor gibi görünmekteydi.

12. bölümle birlikte Wheel of Fortune yapılanması ve alt departmanları ile ilgili bilgi edinirken bunlardan bir tanesinin de Ferrymen lerin oluşturduğu River bilmem ne bölümü olduğunu görüyoruz. Bu noktada seri - zaten izleyenler anlayacaktır - kökleri Antik Yunan' a kadar dayanan bu yer altı örgütünde Bekko ya da Hakko gibilerin neden Ferrymen olarak adlandırıldığını göstermekte ki cuk oturmuş denilebilir.

Adından da anlaşılabileceği gibi döngüyü sağlayan bir organizasyon olan wheel of fortune da River bilmem ne ölen ruhların karşı kıyıya geçirilmesine yardımcı olmaktadır. Bu ağırlıklı olarak Grim Reaperlar tarafından yapılmaktaysa da son zamanlarda karşılaşılan illegal zombileri yok etmek için kurulan Zombie loan ekibinin başarısı göze batmış ve iyi bir fikir olarak Hakko tarafından belirtilmiştir. ARRC - Akasha Kayıtları kavramını bilirsiniz geçmişte, şu anda ve gelecekte olmuş, olan ve olacak tüm kayıtların tüm detayları ile bulunduğu kozmik bir kayıtlar bütünüdür literatürde ve burada da bu şekilde - isyancı bir örgüt olarak bir devrim istemektedir. Tabii isyancı arkadaşları takdir etmiyor değilim ancak bunun belirli bedelleri olacağı da muhakkatır.




Velhasıl 12 bölüm de Z- Loan' ın karşısına A- Loan yani bir rakip çıkarılır ve yapılan anlaşmaya göre 1 ay içinde hedeflenen para miktarına ilk ulaşan yaşayacak diğer takım kapatılacaktır. Bu kapatılmanın grup üyeleri için ne anlama geldiği tahmin edilebilir.

Alive Loan (A - Zone) Z Loan' un upgrade hali olarak görünmektedir. Çift kılıç taşıyan Zen, Shito' nun tabancasına karşı taramalı tüfek çıkaran eleman - ki beklenen bir düşünce olmasına rağmen yardı - saçları pembe ama uzun olan ve navigatör gibi çalışan hatun ile asında A- Zoan da eğlenceli bir üçlüdür.

13. bölümde ağırlıklı olarak Z-Loan ekibinin kararlılıkları ve kadere karşı girişecekleri mücadeleyi kabullenmeleri ve yavaş yavaş hepsinin kararlı hale gelmesini görüyoruz.





*****************hayvani spoiler uyarısı *****


Shiba geri döndü daha nolsun? Reaper tarafından alındıktan sonra ARCC' nin de yardımıyla tekrar vücutlanan Shiba yine bildiğimiz ukala, umursamaz tavırlarıyla gönüllerde yer ediyor. Bu arada Zarame' nin özünü de onun çaldığı anlaşılıyor. Ölümden de sıkıldığı için belirli evreleri atlatan Shiba' nın bu sefer istediği eğlenceye ulaşmasını diliyoruz tabe...


*************************

Yazık olmuş tam A ve Z Loan' un kapışması başlamak üzereyken ve ARRC hamlesini yapacakken çat diye kesilmesi çok üzücü olmuş. İlk 11 bölümden daha güzel bir seri gelebilirdi. Kader kısmet diyelim ve Akasha kayıtlarında bir değişiklik olursa gelecekte varlığı yazılmayan bu serinin devam edeceğini umalım.


Bu yazı yazıldığı zaman serinin devamı yoktu belki şu anda değişmiştir. Yeterli derecede yaşam enerjimin olduğu bir zaman kontrol edeceğim.

2 yorum:

asuka dedi ki...

Ben de blogta uzun uzuuun Zombie loan'a yer vermiştim. Kıymeti çok bilinmemiş animelerden bence. Peach-pit'in mangalara ztn bayılırım -shugo chara'nın animesini mahvetmiş olsalar da manga güzeldir- Linkte de görülebilceği üzere zombie'nin mangası bitmiş çevirinin de bitmesine çok az kalmış!! Belki anime olarak bir ova filan atarlar en azından diyim. Ama olmasa da çevrilmiş manga var buna da şükür. http://www.mangaupdates.com/series.html?id=2269

Tawannanna dedi ki...

merhaba,

evet kıyıda köşede kalmış animelerden bir tanesi... ama 12 ve 13. bölümleri -ova diye geçiyor gerçi - hazırlayıp bırakanlara bir çift değil çok çift lafım var. umarım üzerine tekrar ova falan atarlar.

manga ile yetineğiz artık, şimdilik :) link için teşekkürler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...