5 Ocak 2012 Perşembe

LAREINE: Eski Günler...




Lareine de eskilerden, bugünlerde varolmayan gruplardan bir tanesi. 1994 yılında aktiviteye ilk başladıkları zamanlardan 2000 lere kadar yaptıkları işlerle oldukça fazla ilgi toplamışlardı. Bir süre ara verdikten sonra tekrar grup olarak faaliyet gösterip sonunda 2006 gibi Lareine' e noktayı koydular. Grubun visual kei olayına yabancı olmayanlar için en tanınan ismi Kamijo olacaktır ancak şu andaki Versaille ile Lareine birbirinden hem müzikal hem de isimler olarak oldukça farklı. Bilen zaten bilir de ben ayrıca belirteyim.

(Blue Romance - Aynı adı taşıyan ilk albümlerinden, benim de favorilerimdendir.)



Ne söylediklerini anlamadığım zamanlarda yine de beni içine çekmiş olan bir gruptu bu Lareine.


(Metamorphose - Grubun en sevdiğim parçalarındandır)



(Urei no hana ga tsuzuru ai)





(Billet; Bunu da severim. Diz üstü çizmenin popüleritesi çoook eskilere daynıyor görüldüğü üzere.)




Kamijo' yu sadece Versaille üzerinden tanıyanların bu örneklerde görebileceği gibi kendisinin prens sendromu eskilere dayanmakta.

(Aisareteita hibi ; bunu da çok severim)



Yukarıdaki parçalar bu kısa yazı içinde adını anmak istediğim grubun bana kalırsa iyi çalışmalarıdır. Yoksa burada adını anmadığım- ama şu anda bu vesile ile anıyor olduğum - saikai no hana, lillie charlotte, scarlet majesty, chou no hana, yuki koi uta, sakura gibi daha nice güzel parçaları bulunmaktadır.(bana göre tabii)

Peki ben neden bu yazıyı yazdım.

Bu yazı nereye bağlanacak?

ehehehehehe

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Harikasın. İlk defa türk birisini gördüm dinleyen olaraktan. Ben hala aşk ve sevda ile dinlerim
......

Tawannanna dedi ki...

Şu anda ben de çok şaşırdım ve sevindim :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...