29 Ocak 2012 Pazar

ROSE OF VERSAILLES ( Berusaiyu no bara) : LAREINE



Eskiye dair aklıma kazınan animelerden bir tanesidir bu .... Daha küçükken ilk izlediğimde Oscar beynimde büyük bir yer edinmişti. Daha sonra tekrar televizyonda verildiği zamanlar benim lise yıllarıma denk gelir. O zaman daha biliçli izliyor insan tabii ve daha büyük bir beğeniyle olaya bakıyor. ( o zamanlar bilgisayar yok, internet yok ama televizyonlar delicesine hem de çok sağlam animeler yayınlıyor, hey gidi geçmiş...)

Amacım anime üzerine yazmak değil. Çok uzun yer tutar zaten benim gibi pek çok insan için de bu serinin önemli bir yeri olduğunu düşünürüm. Ele alacağım konu açılış parçası...

Yıllarca vataşivabarano ya da barava barava utsukuşiçuuu diye biliçsizce ortalıklarda dolaşmama neden olan "bara wa utsukushiku chiru"' dan bahsediyorum... Hala şu parçayı duyunca anılarım canlanır...



Yıllar sonra Lareine' den aynı parçayı dinleyince olayı idrak etmem biraz zaman almıştı hatırlarım...



Bu da benden bonus... Animetal Lady yorum.Animetal ve animetal Lady üzerinde ileride özenle duracağım, sevgiyle bağıra basılması gereken bir konu...

4 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

Lady Oscar benide etkilemiş çocukluğuma dair önemli animelerdendir ^^ Geçen yıl yeniden izleyerek vaay neler neler oluyormuş meğer diye geçmişi yad etmiştim.

Tawannanna dedi ki...

:)) bu anime öyle böyle değil.
eski animelerin yadı bir başka oluyor :)

yesil1778 dedi ki...

ya arkadaşım nerden buldum ben seni ya. okumaktan gözlerim buğulu bakıyo artık sayende)) senin yüzünden borca harca girip büyük ekran bi tv alıp pcyi bağlıcam))yani kore dizilerimi izlemeyi bıraktım, izlicek site zaten kısıtlı indiriyodum bıraktım habire seni okuyorum)) lütfen yazılarını bu kadar sürükleyici ve sürekli güldürecek şekilde yazma. lady-oscar ile ilgili pek bi şey hatırlamıyorum büyük ihtimalle o zamnlarda üni. hazırlık bahanesiyle cafe ve barlarda dolaşıyorumdur))) ya da uyduruk üni.mde yine cafelerdeydim)))) ama sayende candy i indirecek bir linki acil bulup antony e tekrar aşık olup arkasından ocscara atlamayı düşünüyorum))) büyüklere çizgi flm olan animelere başıcam sayende. ama senden tekrar rica ediyorum, yazıları bu kadar sürükleyici yazma olmuyo ama böle )))

Tawannanna dedi ki...

verilen hasarlardan dolayı özür dilerim :)) ama şimdi sen söyleyince bana da candy e geri dönme fikri çok cazip geldi fakat bunca yıldan sonra tekrar izleyip travma geçirmekten tırsıyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...