21 Mart 2012 Çarşamba

THE GAZETTE: 白き優鬱



Son zamanlarda bu parçaya yapıştım kaldım. Gerçi DIM albümünden, bunun üzerine yeni albüm de yaptılar fakat ara ara bende baş gösteren geriye sarma olayına yakalandım tekrar.

The Gazette, 2000 sonrası visual kei sahnesinin en popüler gruplarından biri oldular zamanla.. bana kalırsa gelişen, istikrarlı ve başarılı da bir grup, mazimiz uzun... neyse işte bu parçaya sarışım endişe vermeye başladı bugün itibariyle öyle ki yolda dinlerken sinsice yanıma yaklaşan ve beni ezmeye çalışan arabayı bile farketmemişim.

Shiroki Yuutsu/ The Gazette (canlısından olsun .. )




Zaman değişiyor, dünya değişiyor, her şey değişiyor bir tek şu Uruha' nın saçları havalansın diye alttan verilen rüzgar değişmiyor :P

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...