29 Temmuz 2012 Pazar

KLİP YORUMU: Mblaq It's War ve Herbo, Mikkirabu, Fanmin



Fanmin, Herbo ve Mikkarabu dönüp dolaşıp yine Mblaq' e sardı. Arayı bu grupla çok açtık dediler ve aldılar Mblaq' ın It's War' unu ellerine.

Saz kendilerinde

*********************************************************




Fanmin: Joon emo olmuş!

Herbo: Kepçe Joon ya

Mikkirabu: Abi Joon' un elinde değil miydi o kurşun nasıl döndü noluyor lan!

Herbo: Sarı kafa leader mı?

Fanmin: Evet

Herbo: Bu deri modası nedir kardeşim?

Fanmin: Kadını vuran vurana

Mikkirabu: Vayy assasin olayı

Fanmin: Bunlarda bir kadını 5 kişi nasıl paylaşırı gösteriyor.

Herbo: Bu ağzı açık hangisi? Evine gittikleri

Fanmin: Dantelli

Herbo: Aman da aman büyümüşte kocaman olmuş.. vayyy anasını, kurşuna falso verdirtmek!

Fanmin: Hurdacı olmuş dantelli

Mikkirabu: Evine gittikleri tipin surat ifadesi süper olmuş

Fanmin: Doktor da olmuş baksana

Mikkirabu: Joon ne dram yarattın oğlum

Fanmin: Mir' e bak, çok çirkin olmuş...

Mikkirabu: Yok artık, matrix oldu o kurşun

Herbo: Mir napmış kendine yaa. Oyyy

Fanmin: Oooh kız öptü.

Herbo: Sahalarda görmek istemediğimiz hareketler

Fanmin: Joon' a boynuz taktılar.

Herbo: Amcada dünden razıymış. Abaza herhalde.


Mikkirabu: Ayıp ya

Herbo: Joon' dan estetik dışı bir tekme. Olmadı

Mikkirabu: Joon kurtarsın, dantelli  götürsün

Herbo: Dantelli de tırsak.

Fanmin: Joon emo olmuş işte

Herbo: Ahaha koptum yahu. Bumerang mı o silah?

Fanmin: Boynuzu takın takın sonra gidin ağlayın.

Mikkirabu: Joon sevenlerin arasına girilmez olm

Fanmin: Hepsi ağlıyor şimdi.

Herbo: Çok komiksiniz ya... Yalnız bu Mblaq' ın silahlara bir takıntısı var ha

Fanmin: Uçak bileti de verdi, balayına  çıksınlar diye

Herbo: Maço duruş falan mı yaratmaya çalışıyorlar ki!

Mikkirabu: Joon özellikle.  Ninja' dan sonra sapıttı çocuk

Herbo. Evet ya

Mikkirabu: Bir maçoluk tribi bir silah tutkusu

Herbo: Mindsetini kaydırdılar çocuğun

Mikkirabu: Kızı resmen sürükledi.

Fanmin: Kepçe kulakları error veriyor ama kepçe maço olmazsın Joon

Mikkirabu: Lan ne gereksiz dram yarattılar ya

Herbo: Yalnız Dantelliyi klibin sürüngeni seçiyorum

Fanmin: Klibin adı: Hurdacının aşkı vol 1 Bumerang silah

Herbo: Kızın arkasına saklandı lan.

Mikkirabu Emanet kıza sarkmaca olm bro code a aykırı hem. Hem tırsık hem de fırsatçıymış, hiç tanıyamamışız.

Herbo: Valla öyle, hiç yakışmadı

Mikkirabu: Yalnız salakça bir sorum olacak

Herbo: Leader bile ne içten ağladı. Kaç paket damla kullandı acaba?

Mikkirabu: O sarışın Mir miydi? Böyle çölde hayal gördüm tadında kaldım

Herbo: Kafasının yarısı saçlı olan Mir di sanırım.

Fanmin: Çingeneye benzemiş. Şakşuka klibinde oynasa yakışır Mir.

Mikkirabu: Yalnız yine Joon ön planda bıktık gari bee. Kendince aksiyon, aşk ve dram yarattı herif.

Fanmin: Yalnız tebrikler, Joon bu klipte soyunmadı. Herhalde önceki klipte üşütüp kan işedi. Bu sefer soyunmadı.

Herbo: Millet göre göre bıkmıştır yahu.

Mikkirabu: Hah diyordum ben de ne eksik diye... Hani göbek kası laaan?

Herbo: Lütfen, kulaklarını göstermiş bu klipte. Ben bunların sorununu çözdüm. Hani fan kendi kanıyla mektup yazmışmış ya bunlara, ondan sonra sıyırdılar bence bunlar. Kan vahşet aksiyon falan sardılar.

Mikkirabu: Rain ninjası da tuz biber ekti travmalarına desene.

Fanmin: Klibin amacı o zaten. Kaç tane kız kendini o kızın yerine koydu şimdi.

Mikkirabu: Psikolojik destek versin Rain abileri ya mail falan yazalım insanlık namına.

Fanmin: Joon ile Hurdacı benim için kavga ediyor...

Herbo: Abi Rain de askerde yahu

Mikkirabu: Ha doğru ya. Lan olm bu Kore Fan Clublarında gün falan sayıyorlar ya kopuyorum. Askerden dönünce el atsın bari ne yapalım.


Herbo: Parçada ne dediklerini anlayamasam da dinlenebilir ara sıra. 7 veriyorum. Klipte yine saç boyasına ve kozmetiğe ve deriye çok para dökülmüş. Yine bunların silahlı milahlı kanlı kliplerinden. Ayrıca etik kod yok. Yine de giriş gelişme sonuç yakaladıkları için 7 veriyorum. Yalnız falsolu atış olayı kopardı beni

Mikkirabu: Valla bu klip çok fantazi birşey olmuş. Joon Bey kardeşim önce kendi öldürmeye kastığı kızı sonradan kurtardı sonra kızla tek taraflı olmak üzere bir aşk moduna girdi falan ama kankan olsa da sevdiceğini kimseye emanet etmeyecen hacım olayını yaşadı. Dantelli kod adıyla bildiğimiz mülayim tip meğer kankasının emanetine yan gözle bakan tırsık bir insan evladıymış, şiddetle kınadım. Teyzeye lafım yok elinden tutanla gitti mübarek. Matrix tadındaki kurşun da beni benden aldı. Gencolar bir süre Hollywood filmlerinden uzak dursun pwease diyorum. Şarkı idare eder 6 klip 5

Fanmin: Emo Joon kepçe kulaklı hurdacı dantelli çingene Mir ve boynuzlama arasında gidip gelen bir klip. Yine baş kahramanımız Joon ama bu sefer soyunmadı. O dar pantolonda da iğrenç görünüyor ya neyse. Milleti dantelliden tiksindirip daha çok Joon hayranı yapmak için uğraşmışlar.Saçma sapan bir klip olmuş, fan girl fantezilerine kapı açmış. Şarkıyı beğenmiştim ama klibi beğenmedim. Klip 2 şarkı 7

*************************************************************

Bütün akşam falsolu atış yapmak üzerine eğitime başladılar. Başarıya ulaştılar mı bilinmez ama balkondan attıları pet şişelerin geri gelmemesine üzüldüler. Sanırım hala balkonda falsolu attıkları şişelerin dönüşünü bekliyorlar.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...