13 Ekim 2012 Cumartesi

KLİP YORUMU: Bi Rain I'm Coming ve Mikkirabu, Fanmin, Herbo


Uzun zamandır Bi Rain' i anmadık diyen Fanmin, Mikkirabu ve Herbo aldılar Bi Rain' in I'm Coming' ini önlerine ve irdelemeye giriştiler...

Nitelikli yorumları buyrunuz aşağıda....





Mikkirabu: Bu adamın şarkı isimleri yarıyor beni. "I am coming", "It's raining"... Yakında "This is a pencil" ile gelecek...

Herbo: Bekliyoruz

Mikkirabu: Rainism olayı ise bambaşka bir boyut zaten bir yaşam felsefesi yorum yok.

Herbo: Kesinlikle...

Mikkirabu: Hip Song ise direkt bana hitap ediyor. Çok derin ve felsefik... Hentaism engellenemez hacılar. Hentai dedik artık görelim Rain efendiyi..

Fanmin. Anaa cıbıl Rain

Mikkirabu: Oha

Herbo: Bir su taneciğinin yaşantısı, içli çocuk...

Mikkirabu: Olum o su taneciğinin yerinde olmak isteyen kız sayısı bir ülke nüfusuna eşittir var ya...

Fanmin: Yanıyorum ya habibi moduna geçecek şimdi

Herbo: Melek melek..

Fanmin: Melek uçamıyor ama... Helikopterden ipiyle iniyor.

Herbo: Helikopter destekli melek. Teknolojik melek. Teknolojinin günümüze yansıması gibi saçmalayabilirim zira su taneciği nedeniyle devreler yanmış olabilir...

Fanmin: Kafayıda sarı yapmış. Dövmesini de gösteriyor. Kulak arkası

Mikkirabu: Yalnız suratında tuvaleti gelmiş çocuk ifadesiyle indi eleman ya

Fanmin: Sumo güreşi başlangıcı gibi.

Mikkirabu: Yananlar patlayanlar falan...

Herbo: Dansçılardan bir tanesi düştü galiba.

Mikkirabu: Birisi binadan uçarak geldi lan anam anam yahu...

Fanmin. Sapık bu ya...

Mikkirabu: Güneş gözlüğü de yakıyor.

Herbo: Bu koreografi köpekleri gözlemleyerek yaratılmış sanırım.

Fanmin: Adamlar kıza dönüştü.

Herbo: Her an herşey olabilir. İşte kas, işte göbek

Mikkirabu: Klibin alt metnini açıklıyorum; Rain çok ateşlidir.

Fanmin: Sapık mıdır nedir bu Rain

Herbo: Kendi de kendine dayanamayıp patladı.

Mikkirabu: Offf salla adamım öhö öhö güzel dans koreografileri değil mi?

Herbo: Kesinlikle

Fanmin: Ateşle yaklaşmayın diye alnına yazı yazmalı

Mikkirabu: Hah hah kısmı beni benden aldı...

Herbo: Geldim ve gidiyorum dedi eleman ya...

Mikkirabu: Rain klipleri içimdeki sığ hentai insanı ortaya çıkarıyor resmen lan..

Herbo: Eleman mıknatısla çekiyor yahu.

Mikkirabu: Gidişte cool oldu ha.

Fanmin: Klipte ilk baştaki anadan doğma Rain üstündeki su damlacığının ne alakası var?

Mikkirabu: O fangirlleri temsil ediyordu. O su taneciğinin yerine koyacaksın kendini yahu illaha açıklatacaksın.

Fanmin. Bedenime sahip olabilirsiniz ama ruhuma asla mesajı veriyor

Herbo: Şimdi öyle bir duruma getirdi ki ben ne su damlacığı ne melek ne de askeri ortamla ilgili bir bağlantı arama ihtiyacı hissetmedim.

Mikkirabu: Ben de valla... Diyorum işte adam içimizdeki hentailiği yüzümüze çarpıyor resmen.

Bir süre tansiyonlarının normale dönmesini beklediler...


Fanmin: Sapık Rain ve sapık klibi hiç beğenmedim, en sonunda kendi de patladı iyi oldu. Danslar kama sutra eğitimi veriyor gibi. Edebli ol iyi aile çocuğu ol Rain. Düzelene kadar sana puanlarım 1!

Herbo: Parça ne catchy ne de mükemmel ama Rain'in yorumu adına 7 veriyoruö. Rain' e güneş gözlüğü çok yakışmış. Fantastik bir eğilim gösteren klipteki en fantastik şey tabii ki Rain. Koreografiler ve yorumlama oldukça hoş  ne dediğimi vallaha ben de bilmiyorum- bence hiç böyle ara fona gerek yokmuş. Klibe puanım 7

Mikkirabu: Ortama melek gibi düşüp yakıp yıkan Rain Bey kardeşim yine dans koreografileri ve Allah özenmiş de yartmış dedirten estetikliği ile ağzımız beş karış açık izlettirdi kendini. Baştaki su taneciği olayı ile fan girllerin en uçuk fantezilerine gönderme yaparak da fan service hadisesinde ekol olduğunu kanıtlamış yine. Şarkı fena değil 7 klip ise 8

************************

En son gördüğümde iple kendilerini balkondan sarlıtmaya çalışarak kim melek olacak acaba oyunu oynuyorlardı... Çok tehlikeli denemeyin...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...