31 Mart 2013 Pazar

SS501 ve No Matter What



No matter What, Andrew Lloyd Webber tarafından yazılmış bir parça ve zamanında Boyzone' un seslendirmesiyle popülerlik kavramının tavanına vura vura bir hal oluyor.

Peki Boyzone ve No Matter What' ın bu blog ile ilişkisi ne?

Bu ilişkiyi kuran SS501 ve onlarında bu parçayı seslendirmeleri.

Uzun lafın kısasını da orta boyunu da bir rafa koyaraktan en güzeli dinleme moduna geçmek diyerek, kıyıya köşeye kaçıyorum.

Boyzone- No Matter What




SS501- No Matter What

2 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

No Matter What çok sevdiğim şarkılardan (: Boyzone ile ben Kore film ve dizileri sayesinde tanıştım bu arada (:

SS501'de oldukça başarılı seslendirmiş bu arada

Tawannanna dedi ki...

Korelilerin bu tarz coverlar ya da canlı yorumlar yapmalarını seviyorum :) doğal olarak iyisi de oluyor kötüsü de herkesin yaşayacağı gibi ama değişik bir bakış açısı, hava veriyorlar:)

hani insanın geçmişinde o zamanda pek hoşlanmadığı ama maruz kaldığı için eskinin bir parçası olmuş olan zaman geçtikten sonra dönüp baktığında anılaaaarr moduna girdiği için sempati beslediği parça,grup, isim vsler olur ya Boyzone da benim için o durumda :)

Fakat bu parçayı SS501 den dinlemeyi seviyorum :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...