22 Eylül 2013 Pazar

GHOST HUNT : Anime




Günlerden bir gün bu anime de pat diye önüme kondu. Şaka şaka tabii ki tesadüfen denk geldim ve izlemeye başladım. Hatta gece geç bir vakit izlediğim ilk bölümde hafif tırstığım ve ilerleyen günlerde araya başka işler girdiği için bir süre izlemeye ara verdim. Sonunda yine devam etmeye karar verdim.

Yanlış bilmiyorsam manga uyarlaması olan bu animede karakterlerimizden biri olan Mai' nin lisesinde başlıyor olaylar. Mai, arkadaşlarıyla birlikte okulda hayalet hikayeleri anlatarak eğlenen bir insan ki okullarının yan binasında ilginç olaylar gerçekleşmekte. Hikaye anlatımlarından birini daha bitirken sınıfa Naru' nun girmesiyle Naru ile tanışıyor  ve daha sonra yaptığı bir sakarlık sonucu aslında doğa üstü olayları araştıran bir ekibin parçası oluyor. Seriyi götürecek tüm karakterlerle bizde bu ilk arc ta tanşıyoruz.



Hikaye bu şekilde üç ya da dört arctan oluşuyor. Hepsinde çeşitli olaylara dahil olarak onları çözüyorlar.
Gece geç vakitlerde evde tek başına izlendiğinde zaman zaman tırstırıcı olabiliyor. Bunun yanında zaman zaman da komik.



Arcları genel anlamda beğendim aslında animeyi de beğendiğimi söyleyebilirim.

Animenin açılış ve kapanış parçaları Masuda Toshio' ya ait. Özellikle açılış parçası serinin ruhuna uygun bana kalırsa. Gergin, korkunç ,insani, ruhani, komik vs...




Karakterler insanı sıkmıyor ya da yormuyor. Kızımız Mai bile aptal anime kızlarından daha uzak bir çizgide. Haa Bou-san' a yani Takigawa Houshou' ya ayrı bir sempatim var.

Sonuç olarak uzun olmayan, sıkmayan baymayan, kendini izlettiren bir anime.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...