6 Ekim 2013 Pazar

MİM ZAMANI

LoverK sağolsun beni mimlemiş.  O nedenle bu akşam ki yazıyı konusu Kozmetik, Güzellik, Bakım ve Formda kalma olan bu mime ayırıyorum.

Bu arada loverK' nin bana pasladığı bu mim benim  ilk mimim. Bunu da burada tarihe not düşmek adına belirtiyorum :)

1.Blogunuzun adı ve linki?

Tawannanna

http://tawannanna.blogspot.com/

2.Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?

Tawannanna'yı 2008 Kasım' da başlatmışım. Bir ay sonra 5. yılım bitecek :)

3.Kilo Problemi Yaşadığınız Zamanlar Oldu mu?

Çağın problemi kilo sorunu :) Herkesin kendine göre var sanırım.

Benim de böyle bir dönemim oldu.

Uzun zamanlı bir aktiviteye  kendimi adamıştım ancak  15 yılın sonunda bunu mecbruriyetten bırakmak zorunda kaldım. O disiplinli yıllardan sonra kendimi avutmak adına özgürüüüüm nidaları attıktan hemen sonra masabaşı kölelik zincirine girdim. üzerine üstlük tüm sinir, hınç ve nefretimi yemeklerden çıkarmaya başladım ve tadaaam  evet kilo problemi yaşadım.

İlk başlarda görmezden gelip hiç üzerime alınmadım. Ayrıca etrafımda sürekli kilo muhabbeti yapan insanlar yüzünden daha da isyankar takıldım bir noktaya kadar. Sonra inadımdan vazgeçtim.

Eski günlere dönemeyecek olsam da problemi aştım diyelim :)

4.Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?

Herhangi bir yöntem uygulamıyorum açıkçası.

Ama deneyimlerime göre spor, dans vs... tarzı bir aktivite her derde deva. Hem ağrılar hem kilo açısından.

Herhangi bir takım sporu ya da bireysek aktiviteye ilgi duymayanlar için ekleyeyim, B-Fit denilen olay oldukça faydalı. Az zaman temiz iş.

Bu arada bir yıl kadar Çin' de kalmakta faydalı bir yöntem :)

5.Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı v.b destek ürünleri kullandınız mı?

Kullanmadım, kullanmayı da düşünmem.

6. Güzelliğinizle ilgili düzenli uyguladığınız bakım kürleri var mı?

Yok. Tembel bir insanım. Kür uygulayan insanlara imrenir, takdir ederim ama kendim hiçbir zaman vakit ayırıp uygulayamam.

7.Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri?

Evet bu mevcut. Pudra :)


Kim mimlenmek ister bilemiyorum. O zaman okuyup cevaplamak isteyen herkese paslıyorum :)

2 yorum:

loverK dedi ki...

Bir yıl Çin'de kalmak mı? Çok orijinal bir fikirmiş :D Gerçekleştirmeyi isterdim hem de zayıflardım kk

Tawannanna dedi ki...

Denedim,onayladım :) Yanlış anlaşılmasın insan yemekler nedeniyle aç kalmıyor :))

Önemli olan ve alışılan iki nokta var. (Bunlar için Çin' e gitmeye gerek yok ama orada mecbur uyum sağlıyor insan)

1- ekmeksiz hayat. (bu sadece Çin için geçerli değil,pek çok ülkede de bizler aynı şoku yaşarız) Ekmek malum buradaki gibi bulunmuyor, kültürlerinde böyle bir kavram yok bazı bölgeler hariç - böylece insanın kafasında öğünlerde ekmek kavramı kalkıyor. İnat edip arayıp zorla bulup almazsa insan pek güzel:) Ekmeksiz hayat on numara

2- çubuklarla yemek yemek. İnsan ne kadar iyi kullanırsa kullansın, günde üç öğün yemek süresince tabakları o çubuklarla bitirmeye çalışmak , sabır konusunda insanı geliştirdiği kadar, o süreç içerisinde insanın içi sıkılıyor ve doyuveriyor. Böylece gözü doyurmak yerine insan gerçekten ihtiyacı olduğu kadar besinle doluyor. az ama öz yemek :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...