8 Kasım 2014 Cumartesi

Tawannanna 7. Yaşına Girer...


Bugün itibariyle Tawannanna 7. yaşına giriyor. Şimdi üzerinde biraz düşününce şaka gibi! Ben öyle istikrarlı, sabırlı, azimli biri değilimdir normalde ama demek ki burayı sevmişim. Yoksa sevmediğim bir işi yapmam mümkün değildir. Şu anda ben bile şaşırdım ve gözlerimi ufuk çizgisine dikerek.... yok canım ne analizler yapıp, geçmişi düşüneceğim... ufuk çizgisine boş boş bakıyorum işte.

Öylesine geyik yaptığım bir yer burası, çoğu zaman bozuk cümleler, imla hataları bol. Tam da bu şekil olsun diye başlamıştım zamanında...

Neyse efendim uzatmaya gerek yok. Bu tarz yazılar yazmayı, konuşmalar yapmayı hem beceremem hem de sevmem zaten. Dedim ya burayı sevmiş ve eğlenmiş olmalıyım başka bir açıklaması olamaz. Bunda en büyük pay  Tawannana' yı takip edenlerin, zaman ayırıp bu yazıları okuyanların, yorum yapanların, uğrarken merhaba diyenlerin... Herkese tek tek teşekkürler.

Bugüne özel olarak müthiş bir istatistik çalışması yaptım. Çok zor ve çok komplike olduğu için yöntemini açıklamayacağım :))

8 Kasım 2013 ile 8 Kasım 2014 arasında yer almış yazılardan en fazla okunmuş olan ilk 5 ile en az okunmuş olan ilk 5' i çıkardım.

Ta-daaaammmmm.....

En fazla okunmuş 5 yazı:

1- Tawannanna 6. Yaşına Girer... 

Geçen senenin doğum günü yazısı en fazla okunan yazı olmuş...

2 - Öylesine Bir 2013 Yazısı...

Bu da bir istatistik çalışması sayılabilir. ( Şu anda istatistik bilimini yerlerde sürüklüyorum, farkındayım :) )

3 - On His Majesty' s Secret Service: Dai Noi Muk Taam

Buna çok derin bir anlam veremedim gerçi... Bu filmi Ankara' da izlemiştim, hatırlıyorum.

4 - CL - Mental Breakdown ve Tepkiler Üzerine...

5 - Antik Yunan Futbol Takımı: Bir Futbol Müsabakası



En az okunmuş 5 yazı:

1 - Police Story 2013: Jackie Chan ve yine bir "Police Story" 

Jackie Chan' lı bu film pek rağbet görmemiş :)

2 - Tiger & Bunny: Anime

Bu tarihler arasındaki son yazı olduğunu bir dip not olarak ekleyeyim.

3- Kuroshitsuji II - Bir Anime

Sebastiannnnnn....

4- Hataraku Maou-Sama! Part-time çalışmak iyidir...

5 -  Bu sırayı aynı puanla iki yazı paylaşıyor;

Kamisama Hajimemashita: Tomoe Sorunu

Mahoro  Ekimae Bangaichi: Bir J-Drama

Benzer bir çalışmayı yıl sonunda da yaparsam daha sağlıklı ve karşılaştırmalı bir sonuca ulaşabilirim sanırım...

Bu yılın doğum günü kapsamında  müzik bölümünde bu blog içerisinde anime, dizi ve filmler üzerinden adını sıkça andığım Joe Hisaishi' nin bir parçasına yer veriyorum.

Joe Hisaishi - Asian Dream Song



Herkese teşekkürler ^^

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...