29 Eylül 2015 Salı

Yine Bir Gün Maceradan Maceraya Koşuyorum: Be Strong



Geçen günlerde içimden geldi bir müzik listesi oluşturdum. Bu içten geliş çok ani olduğu için elimdeolanlar ve o anda aklıma gelenlerle yetinmek zorunda kaldım ama sonunda en azından kendim dinlerken keyif aldığım hoş bir liste oluştu. 


Fim, dizi ve anime müziklerinden oluşan enstrümantal bir liste oldu. (Bir kaç parçada koro kısımları bulunuyor, kıyamadım) Tahmin edilebileceği gibi Uzak Doğu yoğunluklu oldu. Ağırlığı biraz zafer temasına yıkmaya çalıştım gerçi :P

Neyse işte, benim dışımda belki bir başkasının işine  yarayabilir diye buraya ekleyeyim dedim :)





Not: Kullandığım resim Jungshan ( Rola Chang ) isimli bir sanatçıya ait.  Ben resimi internet üzerinde rastgele ve farklı bir siteden bulmuştum ama sonra içime sinmedi, google'da arattım. Mürekkep ile yapılmış ve bir Wuxia dergisinin kapağında kullanılmış. Detaylar ve daha fazla çizim için buraya lütfen. 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...