28 Ekim 2015 Çarşamba

Yağmur... Yağmur...Yağmur ve Müzik (I)




Yağmurlar, yağmur, yağmurlu havalar... İşte bunlar başladı. Yaklaşık bir haftadır yağmura maruz kalıyorum. Bundan şikayetçi miyim? Hayır, yağmur candır, iyidir, severim. Özellikle keyfini sürmeye fırsat bulduğum zamanlarda... İşte bu günlerin sonunda  aydınlandım ve bunun zamanının geldiğini anladım! Hemen "yağmur" şarkılarından bir kuple hazırladım.Başlamadan önce bir girizgah olarak buradaki parçayı da öneririm isteklilere...


Efendim, öncelikle Japonya' ya uzanıyor ve sizlere SID' i getiriyorum.





Aslında bu ilk tur için aklımda Glay' in "Rain"' i vardı. Bloğa az çok aşina olanlar Glay sevgimi bilirler ama inanın klibi buraya eklemeye elim gitmedi. Yıllaaaaaar öncesinden gelen o klibi buraya eklemek için izlemeye bile kalbim el vermedi. Yine de gülmek, eğlenmek, "vay be zamana bak! Nasıl  da geçiyor" demek isteyenlere öneririm. Eskiden ben de bu tepkileri veriyordum ama bugün içimden gelmedi. Zamanın akışı ile eğlenemiyorum artık sanırım.

SID sevdiğim bir JRock grubu olmak ile birlikte bu parçasını ayrıca severim. En sevdiğim animelerden bir tanesi olan Full Metal Alchemist: Brotherhood' un kapanış parçalarından biri olmasının da etkisi var bu sevgide.



Sırada Kore var. Hemen biraz tarz değiştiriyoruz. Bu kuple ( :p) için Kore'den Yiruma' nın "Kiss The Rain"' ini seçtim.




Bilenler bilir asıl adı Lee Ru Ma olan Yiruma, Güney Koreli besteci ve piyanist. Dinlenilesidir.



Sonra  Tayvan' a yöneliyorum. Buradan seçtiğim parça ise Sodagreen' den "下雨的夜晚" (A Rainy Night)






Sodagreen, 2001 yılından beri müzik yapan bir indie rock grubu. 2003' de grup içindeki son değişiklikten sonra elemanlar bugüne kadar devam ediyorlar. Bu parça bu yıl yayınlanacak "Winter Endless" isimli albümlerinde yer alacak. Burada gruba GermanPops Orchestra eşlik ediyor.


Bu turu tamamlamadan önce bonus olarak eskilerden, kapsam dışı bir parça daha ekliyorum. Nostalji yapmasam olmazdı zaten.

Çok severdim hala da severim. Karşınızda a - ha ve Crying In The Rain.




Yağmur, yağmur, yağmur.........

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...