17 Aralık 2015 Perşembe

K Müzik 2015: En İyi 20 (1)



Evet, Çince serisinin ardından bu sefer kapıyı Kore' ye doğru açtım. Gerçi bu sene öyle fazla K-Pop vs.. falan dinlemedim ama dinlediklerim arasında kulağımda kalan, bana göre  en iyi 20 parçayı sondan başlayarak paylaşıyorum. Yine sadece klibi olan parçalar içinden oluştu bu liste ve bu nedenden ötürü bu listeye dahil olamayan nice parça oldu.



20 - BIGFLO - obliviate




2014 çıkışlı BIGFLO' nun bu parçası "Incant"' da yer alıyor. Parça eğlenceli, hareketli, catchy işte bence. Ayrıca bu klibin içindeki kırmızı kullanımı hoşuma gidiyor.


19 - Eddy Kim - Apologize





Apologize, Eddy Kim' in 2015 tarihli albümü "Sing, Sing, Sing"de yer alıyor. Sade, dinlemesi keyifli ve bir şekilde dile takılan bir parça.


18 - Shinhwa - Sniper





Shinhwa hakkında pek bir şey yazmama gerek yok sanırım. Geri döndüler. Klip hoşuma gidiyor. Bir de yaşlanmıyorlar, ne güzel.


17- Kim Feel - Ghost In Your Mind




Parça Kore dizisi Punch' ın ost'undan. Diziyi izlemedim, bilemiyorum ama parça hoş.


16- XIA- The Time is You





Parça Roots of The Throne ya da diğer adıyla Six Flying Dragons adlı Kore dizisinin ost' undan. Diziyi izlemedim, ilginç bir şeye benziyor ama 50 bölüm izlemeye dayanamam muhtemelen. Neyse Junsu' nun vokali işte...


Arkası yarın....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...