15 Eylül 2017 Cuma

Nanatsu No Taizai (Anime): Yedi Ölümcül Günah





2014 animelerinden olan Nanatsu No Taizai 24 bölüm. Ben henüz mini sezonunu izlemedim. Birinci sezonu tamamlamışken taze taze geleyim dedim. Bu arada benim zaman zaman oluşan müthiş yer değiştirmelerim ve hatalı çağrışımlarımın kurbanı olan anime ve filmler vardır. Fark ettim ki Nanatsu No Taizai da buna kurban gitmiş. Nanatsu No Taizai' yı hangi anime ile karıştırdığımı söylemeyeceğim zira çok saçma ve komik.



Nanatsu No Taizai'da olaylar farklı bir evrendeki Britannia'da geçiyor. Britanya olur da şövalye olmaz mı, olur. Şövalyeler var. Bunlar, krallığı özellikle insan olmayan kötülerden korumayı amaçlıyor. Zamanında bu şövalyelik kurumu içerisinde yedi kişiden özel bir ekip kurulmuş. Bu kişilerin hepsi bir günahı temsil ediyor. Kaptanları  Meliodas ancak animenin geçtiği tarihten 10 yıl önce bazı olaylar olmuş ve Nanatsu No Taizai adı verilen grup krallığı düşürmeye çalışan hainler olarak damgalanmış ve ortadan kaybolmuşlar.





(Animenin müzikleri çok hoş)




10 yıl sonra krallığın üçüncü prensesi olan Elizabeth,  Nanatsu No Taizai' yı bulmak için saraydan  kaçıyor çünkü şövalyeler kralı ve prensesleri hapsetmişler ve kutsal bir savaşa hazırlanıyorlar. Elizabeth ise şövalyelerin bu tutumunu değiştirebilecek tek gücün biraz da düşmanımın düşmanı dostumdur düsturundan esinle Nanatsu No Taizai olduğunu düşünüyor. Neyse, Elizabeth önce kaptanı buluyor sonra birlikte diğer üyeleri buluyorlar.


Bazı ince detay ve bağlantıları iyi düşünülmüş, izlemesi eğlenceli, kolay izlenebilen bir anime Nanatsu No Taizai.







Bu sezonun içinde bu ekibin 7. üyesi ortaya çıkmamış olsa da bu ekip içerisinde en eğlenceli bulduğum karakter Ban (Suzuki Tatsuhisa) oldu. Gerçi King de çok şeker ^^



Açılış parçalarından ilki Ikimonogakari' ye ait, güzel parça ancak benim favorim ikinci açılış parçası.

Man With A Mission/ Seven Deadly Sins









Şövalyeler arasında Hauser candır.





Ayrıca Gilthunder da (Miyano Mamoru)  güzel karakter  ^^ 


Kapanışlar arasında tercihim; 7 -seven - FLOW x GRANRODEO 





İzlediğime pişman mıyım? Hayır. Şimdi şu mini seriye göz atayım ^^





2 yorum:

Alice Lawliet dedi ki...

Ana karakterin sevimli yüzünü her yerde görmüşümdür ancak hiç merak edip de animesinin konusuna bakmamıştım. Şu an gerçekten şaşkınım. O sevimli çocuğun bir şövalye grubunun lideri olacağını aklımın ucundan bile geçmezdi.

Tawannanna dedi ki...

:)) aynen, ben de başlayıp izlemesem böyle bir şey çıkacağını düşünemezdim. Bazen özellikle posterler, afişler çok yanıltıcı olabiliyor. O sevimli çocuk bir ters köşe yaparak başladı bu animede :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...