28 Aralık 2015 Pazartesi

K Müzik 2015: En İyi 20 (3)



İkinci   bölümün ardından  devam ediyorum...


10 - MC The Max - Because of You





Rock grubu Mc The Max' in seslendirdiği Because of You, (parçanın isimi  I mean that Man  olarakta geçiyor) A Girl Who Sees Smells adlı Kore dizisinin ost'unda yer alıyor. Mc The Max ağırlıklı olarak ballad seslendiren bir grup, bu parça da hoş olmuş. Park Yoo Chun' un da yer aldığı diziyi izlemedim ama parça çok hoşuma gitti.


9 - NELL - Star Shell





NELL dinlemekten hoşlandığım bir grup. Bu parça grubun aynı isimli single'ında yer alıyor.



8 - Auditory Hallucination - Jang Jae In ft NaShow





Parça, Kill Me Heal Me' nin ost' undan. Yazmaktan sıkıldım gerçi ama bu diziyi de izlemedim. Dediğim gibi bu sene birşeyler oldu, eskiden bir diziyi izlemeden müzikleriyle pek haşır neşir olmazdım ama bu sene durum biraz farklı. Kulağıma düşüverdiler.


7 - Kim Feel - Stay With Me





Stay With Me, Kim Feel' in Haziran ayındaki albümünde yer alıyor. Bu parçaya tesadüfen denk gelmiştim ama ilk dinlediğim andan itibaren dilime yapıştı. Sade, eğlenceli ne bileyim dinlemesi keyifli bir parça bence.


6- Huh Gak ft Basick - Up All Night





Bu parçayı neden ve hangi amaçla yaptılar bilmiyorum ama iyi ki yapmışlar.


Son bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...